• Company
    Oslo kommune
  • Application deadline
    04.02.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    0653, OSLO
    OSLO
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6032400
  • Look here for other jobs from Oslo kommune
Vacancy

Oslo kommune

Boligfremskaffer

Offentlig forvaltning

NAVs overordnede mål er å gi mennesker muligheter til arbeid og aktivitet, og sikre rettigheter til velferdsytelser. NAV Oslo har en partnerskapsavtale med Bydel Gamle Oslo for å gjennomføre sitt samfunnsoppdrag om å tilby bydelens innbyggere arbeids- og velferdstjenester.

NAV Gamle Oslo er et utviklingsorientert NAV-kontor i bydelen Gamle Oslo med ca. 240 dyktige medarbeidere, fordelt på ulike avdelinger og team. Hos oss finner du fantastiske kollegaer med  kompetanse på områder som arbeidsinkludering, integrering, sosialfaglig oppfølging og rekruttering. Samlokaliseringen med bydelens øvrige tjenestetilbud legger til rette for god samhandling til innbyggernes beste

Avdeling DRIV (Drift og vedtak) søker vi to kompetente boligfremskaffere til som skal jobbe med å skaffe boliger til bydelens innbyggere som har behov for bolig, men også utfordringer på boligmarkedet. Søknadsprosessen vil innebære rekruttering til 2 midlertidige stillinger med varighet på 1 år.

Vi ønsker oss en boligfremskaffere med noen års arbeidserfaring, som kan identifisere seg med NAVs samfunnsoppdrag, liker å jobbe med mennesker og er tilpasningsdyktig. 

Hvorfor jobbe hos oss? Hos oss vil du få mange spennende utfordringer og stor faglig utvikling. Vi lover deg ingen like arbeidsdager og et arbeidsmiljø preget av høy fagkompetanse, godt kollegialt samhold og mye humor.

Kjenner du deg igjen i beskrivelsen? Har du lyst til å bli en del av oss og gjøre en god jobb for våre innbyggerne våre? Søk da vel :-)

Kvalifikasjoner:

Må-krav: 

  • Relevant høyere utdanning, minimum på bachelornivå. For søkere med spesielt relevant erfaring kan deler av utdanningskravet fravikes
  • Erfaring med saksbehandling av offentlige tjenester og ytelser
  • Erfaring med sosialtjenesteloven i Nav
  • Kompetanse om forvaltningsrett og god forvaltningsskikk
  • Relevant erfaring, for eksempel fra kartlegging, veiledning og oppfølging mot jobb, rådgivning, saksbehandling, inkluderings- og/eller oppfølgingsarbeid
  • Gode digitale ferdigheter og omstillingsevne
  • Gode kommunikasjons- og formidlingsevner i norsk – skriftlig og muntlig

Ønskelige kvalifikasjoner:

  • Erfaring med koordinering av tjenester og tverrfaglig samarbeid
  • Erfaring med arbeidsformidling og/eller karriereveiledning
  • Kompetanse på psykisk helse og rus eller innen barn-/familiefeltet

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som er flink til å bygge relasjoner og skape tillit. Du har gode samarbeidsevner, og i møte med andre mennesker tar du motivatorrollen og du ser muligheter fremfor begrensninger. Du omstillingsdyktig og nysgjerrig av natur. Hos oss er det hektiske arbeidsdager og til tider mange baller i luften, så vi trenger at du er målrettet, og god på å prioritere arbeidsoppgaver og strukturere hverdagen din. Til tider vil det være krevende situasjoner som oppstår, men det takler du og står godt i.

  • Strukturert, effektiv og systematisk
  • Stor arbeidskapasitet og overholder tidsfrister
  • Jobber godt under press og har stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne.
  • Beslutningsdyktig og handlingsorientert  
  • Håndterer stress og press
  • Samarbeider godt med andre
  • Tar initiativ, er løsningsorientert og ser muligheter framfor begrensninger   
  • Tålmodig og raus  
  • Har pågangsmot og er komfortabel med en hektisk arbeidshverdag    
  • Tilegner deg aktivt kunnskap og deler villig med andre 
  • Har godt humør

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

Lønnsplassering i lønnstrinn 41 (661.600,- per år i 100% stilling) i Oslo kommunes regulativ

  • Hybrid arbeidshverdag med mulighet for å jobbe fra flere steder
  • Stort og moderne NAV-kontor som er opptatt av kvalitet i tjenestene til bydelens innbyggere
  • Aktivitetsbasert arbeidsplass etter ABW-konseptet som bl.a innebærer at du jobber i ulike soner tilpasset din arbeidshverdag og dine oppgaver
  • Stor og spennende bydel med vilje til å satse på innovasjon og utvikling 
  • Samfunnsnyttige og motiverende arbeidsoppgaver i tråd med NAVs virksomhetsstrategi
  • Arbeidssted i bydelshuset der du har tilgang til bydelens øvrige tjenester
  • Fleksibel arbeidstid
  • Tjenestepensjons- og forsikringsordninger i Oslo pensjonsforsikring
  • Moderne lokaler med blant annet aktivitetsrom, hvilerom og mindfulnessrom. Tilgang til treningsrom med apparater
  • Sentral beliggenhet med gode kollektivtilbud. Sykkelparkering i kjelleren!
  • Personalkantine, eller mulighet til å benytte mangfoldet av gode restauranter, kafeer og butikker rett utenfor døren på Tøyen torg.

 

 

  • Company
    Oslo kommune
  • Application deadline
    04.02.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    0653, OSLO
    OSLO
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6032400
  • Look here for other jobs from Oslo kommune