Företag
Bærum kommuneAnsökningstiden
31.10.2019Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1346, GJETTUM
BÆRUM
Antal befattningar
1Karriere-kod
2190704Se här för andra jobb från Bærum kommune
- Uppdaterad 17.10.2019
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Bærum kommune
Barnevernkonsulent i Avdeling undersøkelse - Barneverntjenesten
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Barneverntjenesten i Bærum kommune er en av Norges største barneverntjenester med ca. 125 faste stillinger. Barneverntjenesten består av barnevernsjef, avdeling stab og seks fagavdelinger; avdeling mottak//barnevernvakt/akutt, avdeling undersøkelse, avdeling barn, avdeling ungdom, avdeling omsorg og avdeling tiltak. Stillingen er for tiden plassert i avdeling undersøkelse. Avdelingen består av 21 ansatte som er delt i tre team. Avdelingen har i strategiperioden 2019 til 2021 fokus på barns medvirkning, samarbeid med andre instanser og det å gjøre hverandre gode. Vi har nå ledig et 1 års vikariat som barnevernskonsulent i avdeling undersøkelse. Oppstart så raskt som mulig.
Kvalifikasjoner:
• Bachelor i barnevern, sosialt arbeid eller annen relevant utdanning • Erfaring fra saksbehandling i barnevernet vektlegges • Erfaring fra arbeid med barn, unge og familier er ønskelig • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne • Førerkort klasse BPersonlige egenskaper:
Vi ser etter deg som • har evne til å jobbe strukturert og planmessig • har gode samarbeidsevner • jobber godt selvstendig • har gode evner til faglige refleksjoner • har stor arbeidskapasitet Personlig egnethet vil tillegges stor vektVi tilbyr:
• Arbeid i en av Norges største barneverntjenester som aktivt deltar på en rekke utviklingsarenaer og etterstreber å være i forkant av den faglige utviklingen • Et arbeidssted som tør å satse og prøve ut nye veier og metoder innen barnevernfaget og arbeider strategisk og systematisk med kontinuerlig kvalitetsutvikling • En arbeidsplass som er utviklingsorientert og endringsrettet, og som setter arbeidsmiljø i høysetet • Offentlig tjenestepensjonsordning • Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland Annet • Vitnemål og attester tas med på intervju. • Gyldig politiattest iht. § 6-10 Barnevernloven må fremlegges før tiltredelse • Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig. • Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentleglova §25).Företag
Bærum kommuneAnsökningstiden
31.10.2019Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1346, GJETTUM
BÆRUM
Antal befattningar
1Karriere-kod
2190704Se här för andra jobb från Bærum kommune
- Uppdaterad 17.10.2019