Företag
Orkland kommuneAnsökningstiden
26.01.2020Anställningsform
workTime.DagBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
7301, ORKANGER
ORKLAND
search.country.NORGEAntal befattningar
1Karriere-kod
2402548Se här för andra jobb från Orkland kommune
- Uppdaterad 24.01.2020
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Orkland kommune
Avdelingsleder Hjemmetjenesten Orkland kommune
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi søker etter en engasjert, strukturert og løsningsorientert leder med solid faglig plattform til spennende og utfordrende 100% stilling som avdelingsleder i Hjemmetjenesten i Orkland kommune for sone Krokstadøra. Stillingen innebærer ansvar og ledelse av omsorgssenter og hjemmetjeneste. Dette er en enhet med stort «trøkk», som krever en leder med framoverlent innstilling og driv.
Stillingen er organisert i Hjemmetjenesten Orkland og tilknyttet ledernettverket i denne enheten, som er en viktig del av det samlede tjenestetilbudet i kommunen. Omsorgssenteret har 18 boenheter med institusjonsplasser, omsorgsboliger og korttidsplasser. Det er under etablering 8 nye omsorgsboliger i tilknytning til eksisterende bygg.
Enheten har sterkt faglig fokus og vil være i stor utvikling i årene som kommer. Ett eksempel på dette er satsning på tidlig oppdagelse av forverret tilstand, som er en spennende arbeidsmetode i det daglige arbeidet.
Vår nye avdelingsleder må både ivareta rollen som stedlig leder på Krokstadøra, og bidra til samarbeid og utvikling med de andre avdelingslederne i enheten.
Hvem er du?
- Du er offentlig godkjent sykepleier, har gode kunnskaper i skriftlig dokumentasjon, relevant lovverk og bruk av IKT-verktøy.
- Du har videreutdanning innen administrasjon og ledelse eller ledererfaring eller egnethet som kan kompensere for manglende utdanning/ledererfaring.
- Du kommuniserer godt både skriftlig og muntlig og evner å være fleksibel og løsningsorientert
- Du har stort engasjement og evner både å jobbe selvstendig og i team, og kan bidra til å utvikle og forbedre tjenesten.
- Du har sertifikat og disponerer egen bil.
- Du kan identifisere deg med og lar deg inspirere av kommunens verdigrunnlag: Modig, Klok og Nær
Hva skal du gjøre?
- Du har daglig personalansvar og utviklingsansvar for avdelingen.
- Du ivaretar HMS-rutiner og forbedringsarbeid.
- Du utarbeider og iverksetter rutiner/ prosedyrer/ mål og tiltak for tjenesten
- Du har ansvar for daglig drift innenfor avdelingens tildelte rammer
- Du har ansvar for turnus og innleie, samt oppfølging av medarbeidere
- Du har faglig ansvar ved kompetansehevende tiltak, utviklingsarbeid med mer
- Du deltar i ledernettverk
Hva kan vi tilby?
- En spennende lederstilling med utviklingen av avdelingen og tjenesten i fokus.
- Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i et godt fagmiljø
- Et positivt og godt etablert arbeidsmiljø
- Lønn etter avtale.
- God pensjons- og forsikringsordning
- Bedriftshelsetjeneste
- Et robust ledernettverk, med fokus på å dra lasset sammen
- Lederoppfølging med lederavtaler og opplæring
Orkland kommune er en inkluderende arbeidslivsbedrift som ønsker mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, etnisitet eller funksjonsnedsettelser.
Det vil bli krevd politiattest ved tilsetting, men politiattest skal ikke legges ved søknaden.
Om du ønsker mer informasjon om stillingene, så ta gjerne kontakt med enhetsleder Anders Jystad, tlf. 957 90 707. Søknad sendes elektronisk. Ansettelse gjøres i henhold til gjeldende lover og regelverk.
Företag
Orkland kommuneAnsökningstiden
26.01.2020Anställningsform
workTime.DagBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
7301, ORKANGER
ORKLAND
search.country.NORGEAntal befattningar
1Karriere-kod
2402548Se här för andra jobb från Orkland kommune
- Uppdaterad 24.01.2020