• Company
    Lillehammer kommune
  • Application deadline
    15.06.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2619, LILLEHAMMER
    LILLEHAMMER
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6247247
  • Look here for other jobs from Lillehammer kommune
Vacancy

Lillehammer kommune

Avdelingsleder 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon


Er du en team bygger? Da er det deg vi er på jakt etter!

Vi søker avdelingleder til vår sykepleietjeneste. Vi er en fremoverlent organisasjon og ønsker å tilpasse tjenesten etter fremtidens behov. Gjennom pågående tjenesteutviklingsprosess og samlokalisering av hjemmetjenesten under samme tak, ser vi behov for å organisere sykepleietjenesten under en leder. Det er viktig for oss å ha en god ledertetthet for ivaretakelsen av ansatte, pasienter og pårørende. Som leder vil du være medlem av lederteamet i Hjemmetjenesten. Lederteamet består av avdelingsledere for fem hjemmetjeneste avdelinger og Tjenesteområdeleder.
Hjemmetjenesten er en spennende arbeidsplass. Hjemmetjenesten gir tjenester til pasienter i alle aldersgrupper, med ulike behov. Vi drifter 24 timer i døgnet, hele året. 

Vi står foran spennende utvikling og innovasjon. Nå ruster vi tjenesten for fremtiden! 

Vi jobber med mestringsmodellen i arbeidet vårt og ser mulighetene fremfor begrensningene. 

Ved intern omrokkering kan andre lederstillinger bli aktuelle.

Ved tilbud om stilling er det et krav om godkjent politiattest, jf. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier 
  • Ledererfaring
  • Ved mangel på formell kompetanse som leder stilles krav om påbegynt lederutdanning etter nærmere avtale
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
  • Gode dataferdigheter
  • Du må kunne vise til gode resultater mht. medarbeider utvikling

Personlige egenskaper:

  • Er strukturert og kreativ med ønske om å se helheten for tjenesten
  • Gode lederegenskaper
  • Evne til endring og omstilling, og er utviklingsorientert
  • Være fleksibel og like å arbeide variert
  • Like å arbeide selvstendig, tverrfaglig og i team
  • Aktivt bidra til arbeidsglede
  • God på kommunikasjon og relasjons kompetanse
  • Like å jobbe i høyt tempo, kunne stå i endringer over tid
  • Personlig egnethet vil bli sterkt vektlagt
  • Gode samarbeidsevner

Vi tilbyr:

  • En organisasjon i utvikling med stort faglig fokus og evne til utvikling
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Det kreves politiattest for å kunne jobbe i stillingen, jf. Lov om helsepersonell og Lov om kommunale helse- og omsorgstjenester.

     

 

  • Company
    Lillehammer kommune
  • Application deadline
    15.06.2025
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2619, LILLEHAMMER
    LILLEHAMMER
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    6247247
  • Look here for other jobs from Lillehammer kommune