• Företag
    Nannestad kommune
  • Ansökningstiden
    05.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2030, NANNESTAD
    NANNESTAD
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5937420
  • Se här för andra jobb från Nannestad kommune
Ledigt jobb

Nannestad kommune

Avdelingsleder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

NAV Nannestad Gjerdrum har ansvar for oppgaver innen arbeids- og velferdstjenester, og skal bidra til sosial og økonomisk trygghet, og fremme overgang til arbeid og aktivitet. Vi er over 40 svært dyktige ansatte fordelt på seks team, og vi er tre avdelingsledere med ansvar for to team hver. Vi jobber stadig mer helhetlig med arbeidsrettet oppfølging for å skaffe jobb, helseavklare, tilby kvalifisering og eller annen meningsfull aktivitet. 

NAV Nannestad Gjerdrum holder til i nytt kommunehus i Nannestad sentrum, med gåavstand til bussterminal. Vi kan med våre over 40 ansatte tilby en spennende arbeidsplass i utvikling. Vi er en lærende organisasjon med god delingskultur og utøver tillitsbasert ledelse. NAVs verdier: tydelig, til stede og løsningsdyktige, skal gjenspeiles i arbeidet vårt, sammen med kommunens verdier: likeverd, respekt og toleranse.
Dine team vil være team bosetting og integrering og team fellestjenester. Du vil som avdelingsleder hos oss få en spennende jobb med kunnskapsrike og engasjerte kollegaer. I team bosetting og integrering har vi flyktningkonsulenter som jobber med å bosette, følge opp og sørge for at flyktningene blir integrert i det norske samfunnet. I team fellestjenester har vi blant annet tre økonomiske rådgivere som gir råd og veiledning til mennesker som står i økonomisk utfordrende situasjoner. Vi har også en markedskontakt som jobber tett med andre enheter i Øvre Romerike for å sørge for at arbeidsgivere og arbeidssøkere kommer i kontakt.  
Vi søker deg som vil gå foran og få tjenesten til å fremstå med en tydelig agenda om å få flere i arbeid og færre på ytelser. Du vil få en spennende stilling med mulighet til å utvikle det unike samarbeidet mellom stat og kommune. Tjenesten drives i et vertskommunesamarbeid mellom Gjerdrum og Nannestad kommune, der Nannestad er vertskommune. Vi betjenter til sammen over 22 000 innbyggere.  

Les mer om kommunen vår her: www.nannestad.kommune.no

Nannestad kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn.  

Kvalifikasjoner:

  • Du må ha minimum bachelorgrad fra universitet eller høyskole innenfor relevant fagretning (sosialfaglig). 
  • Du må ha erfaring fra personalledelse, og kunne vise til gode lederegenskaper og resultater 
  • Du har god forståelse for NAV sitt samfunnsoppdrag og gjeldende lovverk   
  • Du har kjennskap til arbeid med bosetting og integrering av flyktninger 
  • Du må ha gode kommunikasjonsferdigheter både skriftlig og muntlig 
  • Du må ha gode digitale ferdigheter  

  • Du utøver tydelig ledelse, er beslutningsdyktig med god gjennomføringsevne 
  • Du har et brennende engasjement for inkludering, arbeidsliv og mangfold 
  • Du er tillitsskapende, en god relasjonsbygger og samarbeider godt med alle nivåer      
  • Du er proaktiv og løsningsorientert, og lar deg motivere av utfordringer   
  • Du evner å prioritere og kan jobbe selvstendig 
  • Du har gode kommunikasjons- og formidlingsevner 
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt 

Vi tilbyr:

Nannestad kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn.   

Vi tilbyr: 

  • Faglige utfordringer og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde i stadig utvikling 
  • Et godt arbeidsmiljø med aktive, engasjerte og kunnskapsrike kollegaer
  • Spennende utviklingsarbeid gjennom vertskommunesamarbeid 

Lønn etter avtale

Gode pensjons- og forsikringsordninger, anbefaler deg å se her: KLP for Nannestad kommune

 

Annet:

Minst 2 referanser må oppgis i søknaden

Vitnemål/attester vedlegges søknaden. Søkere blir vurdert på dokumentert kompetanse og erfaring.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25

 

  • Företag
    Nannestad kommune
  • Ansökningstiden
    05.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2030, NANNESTAD
    NANNESTAD
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5937420
  • Se här för andra jobb från Nannestad kommune