Företag
Gjerdrum kommuneAnsökningstiden
12.05.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5720004Se här för andra jobb från Gjerdrum kommune
- Uppdaterad 27.04.2024
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Gjerdrum kommune
Assisterende styrer
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
I Gjerdrum kommune er vi opptatt av høy kvalitet i barnehagene, og nå søker vi etter en assisterende styrer som vil være med oss i verdens viktigste jobb.
Gjerdrum barnehages mål er "vi leker og lærer i et inkluderende miljø, der omsorg, trygghet og glede- alltid er tilstede". Vi har et inkluderende miljø i barnehagen med sterkt faglig fokus. Barnehagen ligger plassert i sentrum av kommunen, med nærhet til idrettsanlegg, bibliotek, skog og mark. Dette gir oss gode og varierte mulighet for allsidige aktiviteter i hverdagen. Vi er en seks avdelings barnehage, med 90 barn og 25 voksne.
Vi har ledig en fast 100 % stilling som assisterende styrer fra 1. august 2024.
I Gjerdrum barnehage er vi opptatt av trygghet, trivsel og tillit- både hos barn og voksne. Vi jobber systematisk med barns språkutvikling gjennom kommunens språkplan, som spenner fra helsestasjonen og ut tiende trinn. Barnehagene jobber med metodikken "snakke med barn", utviklet av RVTS- kunnskap om det å prate med barn om vanskelige temaer. Barnehagen jobber også i et utviklingsprosjekt med fokus på barnehagenes psykososiale miljø i et samarbeid med læringsmiljøsenteret.
Vi søker etter en assisterende styrer med høy fagkompetanse og fokus på utvikling. Vi ønsker oss medarbeidere som er framtidsrettet, modige, rause og entusiastiske. Er du i tillegg aktiv og engasjert, og har masse godt humør så vil vi gjerne høre fra nettopp deg!
Kvalifikasjoner:
- Barnehagelærer eller tilsvarende utdanning
- Ønskelig med erfaring fra arbeid i barnehage
- Ønskelig med ledererfaring
- Faglig sterk og reflektert rundt egen praksis
- God kompetanse med digitale verktøy
- Ha kjennskap til og erfaring med ulike fagprogrammer
- God veiledningskompetanse
- Gode norsk fremstillingsevne, muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper:
- Raus og tydelig
- Engasjert
- Positiv innstilling
- Fleksibel og løsningsorientert
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Sosialt trygg og utadvendt
- Jobber strukturert og målrettet
- I tillegg til kompetanse og erfaring vil søkere bli vurdert i forhold til personlig egnethet.
Vi tilbyr:
- Godt arbeidsmiljø
- En variert og spennende hverdag
- Et lederteam med høy fagkompetanse
- Faglig utvikling gjennom kommunale planer, kurs og fagdager
- En kommune i vekst med drivende utvikling på oppvekstområdet
- Barnehagen har egen spesialpedagog
- Lønn etter avtale
- Pensjonsordninger i KLP
Den som tilsettes må fremvise gyldig politiattest før oppstart.
Gjerdrum kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn for å bli unntatt offentlighet, vil søknaden bli offentliggjort. Søkeren blir informert og får mulighet til eventuelt å trekke sin søknad før offentliggjøring, jf. Offentleglova §25.
Företag
Gjerdrum kommuneAnsökningstiden
12.05.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5720004Se här för andra jobb från Gjerdrum kommune
- Uppdaterad 27.04.2024