Företag
Halden kommuneAnsökningstiden
01.11.2019Anställningsform
workTime.DagBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1771, HALDEN
HALDEN
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
2154417Se här för andra jobb från Halden kommune
- Uppdaterad 09.10.2019
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Halden kommune
Arealplanlegger
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Beskrivelse av arbeidssted:
Vi søker ny arealplanlegger til planavdelingen. Planavdelingen består av 5 medarbeidere og er organisert i enhet for plan og miljø i kommuneområdet teknisk. Arbeidssted er Storgata 7 i Halden sentrum. Som ansatt på planavdelingen i Halden kommune vil du få mulighet til å påvirke utviklingen av en kommune i vekst som står overfor store og spennende utviklingsoppgaver i et unikt, kulturhistorisk bygningsmiljø.
Stillingens arbeidsområder/oppgaver:
Dine arbeidsoppgaver vil bestå av saksbehandling av reguleringsplaner og involvering i langsiktig og helhetlig kommuneplanlegging og byutvikling. Kommunen utarbeider også egne reguleringsplaner og er sterkt involvert i flere byutviklingsprosjekt.
Ønskede kvalifikasjoner og utdanning:
- Relevant utdanning som f.eks. arkitekt, landskapsarkitekt eller arealplanlegger. Søkere med annen relevant kompetanse og arbeidserfaring innen fagområdet kan også komme i betraktning.
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk
- Gode digitale evner
- God kjennskap til norsk samfunnsutvikling og offentlig forvaltning
- Du må ha god kunnskap om og erfaring med bruk av digitale verktøy
Personlige egenskaper:
Serviceinnstilt og løsningsorientert
- Positiv, kreativ, effektiv og nøyaktig og ha evne til å skape et godt arbeidsmiljø
- Du må ha evne til å skape god dialog med brukere og samarbeidspartnere
- Du må ha et ønske om å videreutvikle fagområdet i en retning som bidrar til å gjøre Halden kommune til en av Norges mest attraktive kommuner å bo og leve i
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi kan tilby:
- Et godt og spennende fagmiljø
- Dyktige og hyggelige kollegaer
- Interessante arbeidsoppgaver
- Et miljø åpent for innovasjon med fremtidsrettede og effektive løsninger
- Fleksibel arbeidstid med kjernetid fra 9-14.30
Generelle betingelser:
Pliktig medlemsskap i offentlig tjenestepensjonsordning med 2%.
Lønn ihht lov og avtaleverk
Søknad sendes:
Søknad med CV sendes elektronisk via knappen "Søk her".
Ved behov for veiledning ved utfylling av elektronisk søknad, kontakt Halden kommunes servicesenter.
Attester og vitnemål må medbringes ved evt. intervju.
Dersom det går fram av din søknad at du ønsker konfidensiell behandling, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig, selv om søker selv har bedt om konfidensiell behandling. Søker vil da få informasjon om dette - jfr. Offentleglova §25.
Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.
Företag
Halden kommuneAnsökningstiden
01.11.2019Anställningsform
workTime.DagBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1771, HALDEN
HALDEN
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
2154417Se här för andra jobb från Halden kommune
- Uppdaterad 09.10.2019