• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    31.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1069, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6340877
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
Ledig stilling

Oslo kommune

Administrasjonsleder

Offentlig forvaltning

Vi søker administrasjonsleder til vårt sykehjem – en nøkkelrolle i trygg og omsorgsfull drift

Er du strukturert, engasjert og har et hjerte for god organisering og omsorgstjenester? Vi ser etter en administrasjonsleder som vil være med på å sikre en trygg, effektiv og omsorgsfull hverdag for både beboere og ansatte.
Som administrasjonsleder får du en sentral rolle i å støtte den daglige driften, personaladministrasjon og utviklingsprosjekter. Du vil samarbeide tett med institusjonsleder og øvrig ledergruppe, og være en viktig bidragsyter i videreutviklingen av våre tjenester.
Stillingen krever en stor grad av selvstendighet. 
For å fortsette å utvikle oss, trenger vi flere nysgjerrige medarbeidere. Og det er her du kommer inn i bildet!

Om oss:
Et moderne langtidshjem. Veldferdsteknologi er fremtiden og vi skal fortsette å være først ute. Beboerne våre har muligheter for mange ulike aktivitetstilbud. Vi har blant annet togkupe, sanserom, pub, bibliotek, shuffleboard, Toweltafel m.m. 

Det er 144 beboere fordelt på 6 avdelinger (1 forsterket, 1 skjermet -og 4 somatiske avdelinger). Avdelingene er utformet slik at det er 3 små beboergrupper med 8 beboere. 

Sjekk oss ut på INSTAGRAM @lindeberghjemmet  

Kvalifikasjoner:

Relevant høyere utdanning innen økonomi, administrasjon, ledelse eller tilsvarende
Erfaring fra administrativ ledelse, gjerne fra helse- og omsorgssektoren
Må beherske IKT-verktøy og systemer godt, og bør inneha digital kompetanse på utvikling og digitalisering av drifts- og administrasjonsoppgaver.
Må ha god økonomi- og regnskapsforståelse.
Må ha meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, norsk skriftlig og muntlig på høyere nivå, C.
Det er ønskelig med erfaring fra offentlig forvaltningsrett, personaladministrative og arbeidsrettslige spørsmål.
Strukturert, løsningsorientert og med høy gjennomføringsevne

Personlige egenskaper:

Du har god struktur og orden, og trives med å holde oversikt og sikre at ting blir gjort i tide.
Du er ansvarsbevisst og tar eierskap til dine oppgaver og leveranser.
Du er løsningsorientert, og evner å håndtere både daglige utfordringer og langsiktige forbedringsprosesser.
Du har gode samarbeidsevner, og kommuniserer tydelig og respektfullt med både kollegaer, ledelse, beboere og pårørende.
Du evner å jobbe både selvstendig og i team.
Du har en positiv og serviceinnstilt holdning, og ser verdien i å bidra til et trygt og godt miljø for både ansatte og beboere.
Du er fleksibel og tilpasningsdyktig, og takler endringer på en konstruktiv måte.

Vi tilbyr:

En spennende og meningsfull stilling i et faglig sterkt og inkluderende arbeidsmiljø
Muligheter for faglig utvikling og påvirkning
Konkurransedyktige lønns- og arbeidsvilkår - flexitid  

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    31.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1069, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6340877
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune