• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    10.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6084977
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Sandnes kommune

Vil du gjøre en forskjell? Saksbehandler søkes til boligsosialt arbeid!

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker deg som brenner for boligsosialt arbeid, og som ønsker å være med å opprettholde den høye faglige kompetansen på kontoret samt videreutvikle dette spennende fagfeltet sammen med dyktige kollegaer.

Boligtjenesten søker saksbehandler til vårt team som arbeider med kommunen og husbankens låne- og støtteordninger. Stillingen er ledig da en av våre dyktige saksbehandlere skal gå av med pensjon.

Vi i Boligtjenesten jobber i 4 ulike team og har ansvar for kommunale gjennomgangsboliger, miljøvaktmestertjeneste, kommunen og husbankens låne- og støtteordninger, og vi deltar i kommunens arbeid med bosetting av nyankomne flyktninger. Vårt arbeid er forankret i kommunen sin boligsosiale handlingsplan og den nasjonale strategien "Alle trenger et trygt hjem"

I Helse og velferd omfavner vi følgende verdier:

"Du er helt sjef!"
"Du får det til!"
"Sammen får vi det til!"
"Ledelse med vilje!"
"Slipp medarbeiderne løs!"

Disse verdiene bygger på kommunens kjerneverdier som er "modig, romslig og sunn" og de guider vår tilnærming til arbeidet vårt og styrker vår kultur.
Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål om stillingen, arbeidsplassen eller rekrutteringsprosessen. Vi ser frem til å høre fra deg!

Kvalifikasjoner:

I denne stillingen er det krav om minimum bachelorgrad fra høgskole eller universitet innen økonomi og administrasjon eller eiendomsmegling. Annen høyskoleutdannelse, minimum bachelorgrad fra høgskole eller universitet, kan være aktuelt dersom du har kompetanse og erfaring over tid innen tilsvarende arbeid. Det er også krav om meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne og gode digitale kunnskaper. For søkere med annet morsmål enn norsk må det dokumenteres at en har minimum språknivå B2 som vedlegges søknaden. Det er ønskelig at du har erfaring fra saksbehandling innenfor offentlig forvaltning, eiendomsmegling og/eller bankerfaring. Vi verdsetter sterkt søkere med erfaring innen boligsosialt arbeid.

    Personlige egenskaper:

    Vi søker deg som har interesse for det boligsosiale fagfeltet og som er god på å kommunisere med mennesker som er i en vanskelig situasjon og flink til å skape gode relasjoner. Det er viktig at du er løsningsorientert i ditt arbeid, serviceinnstilt og utviser stor grad av fleksibilitet og evne til omstilling. Denne stillingen passer for deg som er selvstendig, engasjert i arbeidet ditt og samarbeider godt med andre. Har du i tillegg evne til å ta beslutninger, også de som kan være vanskelige, og mestrer høyt arbeidstempo er sjansen stor for at du vil trives her hos oss. Personlig egnethet vektlegges.

    Vi tilbyr:

    Hos oss får du meningsfylte arbeidsoppgaver som du løser sammen med engasjerte og dyktige kollegaer. Vi tilbyr fleksitid, Hjem-jobb-hjem avtale, gratis svømming i kommunens svømmehaller, lønn etter gjeldene avtaleverk og gode pensjons- og forsikringsordninger. Sandnes kommune har bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.  

    • Bedrift
      Sandnes kommune
    • Søknadsfrist
      10.03.2025
    • Heltid/Deltid
      Heltid
    • Ansettelsesform
      Fast
    • Bransje
      Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
    • Utdanningskrav
      Påkrevet
    • Arbeidserfaring
      Ønskelig
    • Adresse
      4306, SANDNES
      SANDNES
      Norge
    • Antall stillinger
      1
    • karriere-kode
      6084977
    • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune