• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    08.08.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0980, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3995562
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 29.07.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Vikariat for Førstekonsulent Stovnerskoghjemmet

Offentlige tjenester og forvaltning

Vi søker etter en førstekonsulent i 100 % vikariat fra 01.09 (eller tidligere) frem til og med 30.09.22 med mulighet for forlengelse. 

Stovnerskoghjemmet er et moderne sykehjem som ligger landlig til på Høybråten med umiddelbar nærhet til togstasjon og kort avstand til buss.
I tillegg til ordinære somatiske plasser, har sykehjemmet også spesialenhet innen demens/forsterket demens samt en spesialenhet for rus korttid/langtid - totalt 148 plasser.
Våre beboere skal oppleve god livskvalitet og meningsfulle hverdager, der "Hva er viktig for deg prinsippet" gjennomsyrer vårt daglige arbeid. Sykehjemmet skal oppleves som et trygt sted for våre beboere og deres pårørende. Stovnerskoghjemmet har et sterkt og voksende fagmiljø der samarbeid på tvers av profesjoner er svært viktig.

Administrasjonsavdelingen har en sentral rolle i organisasjonen. Den består av en førstekonsulent og en 50 % konsulent som bistår sykehjemmets ledergruppe med administrative oppgaver. Avdelingen ledes av administrasjonssjef. Vi har behov for en vikar i en førstekonsulent stilling som kan tiltre raskt. Vikariatet er i første omgang satt til 30.09.22, men med mulighet for en forlengelse. Dersom dette kan være av interesse, ta kontakt med administrasjonssjef

Arbeidsoppgaver:

Ansvar for resepsjonstjenesten med de oppgaver som ligger innenfor arbeidsfeltet.
Vi benytter blant annet Gerica, Agresso HR, Agresso Økonomi, Acos Websak som arbeidsverktøy og det er ønskelig at du har kjennskap til disse fagsystemene
Bistå ledergruppen med administrative oppgaver (For eksempel kontrakter, refusjoner, adgangskort mm.)
Være sykehjemmets HR-superbruker
Pasientregnskap
Fakturabehandler i Agresso.
Medansvarlig for informasjonsskjermer og Facebook

Kvalifikasjoner:

Utdannelse fra universitets/høyskole, minimum bachelornivå, innen økonomi og administrasjon. Lang realkompetanse innen fagfeltet kan kompensere for kravet for høyere utdanning.
God skriftlig og muntlig framstillingsevne tilsvarende høyere nivå C1, under hele ansettelsen
Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse.
Inneha god digital kompetanse, inkludert god kunnskap om bruk av dokumentasjonsverktøy og kvalitetssystem.
Erfaring fra tilsvarende stilling er ønskelig.
Ha god økonomi- og regnskapsforståelse.

Personlige egenskaper:

Du må være selvstendig, nøyaktig og strukturert
Du må ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
Du liker å bidra til et godt arbeidsmiljø
Du må ha høy arbeidskapasitet.
Du må være operativ, løsningsorient og dyktig til å prioritere.
Personlig egnethet vil bli vektlagt (her vil det bli lagt vekt på at du er fleksibel, løsningsorientert ,serviceinnstilt og god på samarbeid og det å jobbe i team)

Vi tilbyr:

Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver.
Hyggelig arbeidsmiljø.
Fleksibel arbeidstid dersom driften tillater det.
Gode lønns-, forsikrings-, og pensjonsforhold
Les mer om Oslo Pensjonsforsikring på www.opf.no
Les mer om Oslo-forsikring på www.oslo.kommune.no

Stillingen ønskes besatt snarest
Avlønning - Lr.053-13 L.tr 37

Kun elektroniske søknader vil bli behandlet 

 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    08.08.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0980, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3995562
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 29.07.2021