• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    15.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5703596
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Bergen kommune

 Assisterende avdelingssykepleiere 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker etter engasjerte og dyktig assisterende avdelingssykepleiere som vil være en del av vårt kompetente og tverrfaglige team.
Løvåsen sykehjem er et langtidshjem med 128 plasser. På sykehjemmet møter du et trygt og positivt sykepleiermiljø med god struktur og godt samarbeid.
Hos oss får beboerne pleie og behandling av høy kvalitet. Vi jobber tverrfaglig og har leger hver ukedag. 

Pasientsikkerhetsprogrammet "I trygge hender" er godt implementert hos oss.  "Leve hele livet" og "Helt til det siste" har vi stort fokus på. Dette sikrer pasientene en bedre og mer verdifull hverdag og en verdig livsavslutning.

Assisterende avdelingssykepleier vil ha et spesielt fagansvar i egen avdeling, utføre delegerte oppgaver fra avdelingssykepleier og være en del av sykehjemmets utvidede ledergruppe. Det innebærer også å være stedfortreder for avdelingssykepleier etter avtale. 
Du liker å jobbe med kvalitetsforbedring, er løsninsgsorientert og er en tydelig rollemodell.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Løvåsen sykehjem ligger i Fyllingsdalen kun 10 minutter fra Bergen sentrum. Det er gode bussforbindelser og gratis parkering for ansatte. 

Søkere vurderes fortløpende.

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Ønskelig med relevant videreutdanning
  • Ønskelig med erfaring med ledelse og kvalitetsforbedring 
  • Generelt gode IKT ferdigheter 
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt 
  • Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B2 test i norsk
  • Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
  • Politiattest kreves

Personlige egenskaper:

  • Du har evne til å motivere, veilede og skape engasjement
  • Du er ansvarsbevisst, selvstendig og har god planleggingsevne
  • Du er dyktig på kommunikasjon og en sterk relasjonsbygger
  • Du er fleksibel og omstillingsdyktig
  • Du har gode holdninger og evne til etisk refleksjon
  • Du har godt humør og gode samarbeidsevner
  • Du må være en god rollemodell for dine kolleger
  • Du evner å jobbe målrettet med arbeidsoppgaver
  • Du deler og formidler kunnskap trygt og tydelig

Vi tilbyr:

  • Støttende ledelse og dyktige kolleger
  • Faglig og personlig utvikling
  • Faglig veiledning
  • Fadderordning for nyansatte
  • Varierte og lærerike arbeidsdager
  • God pensjonsordning, ulykke- og gruppelivsforsikring
  • En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring
  • Lønn ifølge tariff
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    15.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5703596
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune