• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    13.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5251, SØREIDGREND
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5728569
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Bergen kommune

Vi søker dyktig og engasjert personal- og økonomikonsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Søreide Sykehjem er et moderne sykehjem som ligger flott til i Ytrebygda bydel i Bergen. Sykehjemmet har 90 beboere og er delt inn i ni avdelinger med ti beboere på hver avdeling. Våre beboere er langtidsboende. 60 plasser er tilrettelagt for personer med demens og 30 plasser er tilrettelagt for somatiske beboere. Sykehjemmet har fine uteområder, både med sansehager og terrasser. I tillegg har vi en flott storstue hvor vi samles til underholdning, dans og sang.  

Vi har nå ledig stilling som personal- og økonomikonsulent. Dette er en spennende stilling hvor du får mulighet til å være med å videreutvikle et av byens beste sykehjem. Vi har 130 engasjerte og dedikerte medarbeidere i ulik stillingsstørrelse. Som personal- og økonomikonsulent er du en viktig medarbeider for sykehjemmet og du arbeider tett med både enhetsleder og avdelingslederne.

Vi ser etter deg som kommuniserer godt, har høy relasjonskompetanse og som har evne til å tenke strategisk og analytisk. Du brenner for fagfeltet ditt og deler gjerne av din kompetanse.

Stillingen innebærer ansvar for drift og oppfølging av økonomioppgaver som regnskap og budsjettering, varierte HR-oppgaver samt lederstøtte til avdelingslederne og enhetsleder. Enhetsleder blir din nærmeste overordnet og du deltar i enhetens ledermøter.

Høres dette spennende ut? Vi gleder oss til å høre fra deg!

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyskoleutdanning innenfor økonomi og administrasjon/HR, minimum 3 årig bachelor. Lang erfaring kan kompensere for formell utdanning
  • Erfaring innen arbeid med økonomi og HR/personal i offentlig sektor
  • Oppdatert kunnskap om gjeldende lovverk, spesielt innenfor offentlig forvaltning, arbeidsrett, pensjonsordninger og foreldrepermisjon
  • Personlig egnethet og interesse for tjenesten
  • Norskkunnskap tilsvarende Bergen kommunes krav til språk. Personer utenfor Skandinavia må dokumentere språkferdigheter på B2-nivå i norsk skriftlig og muntlig igjennom bestått B2 prøve i norsk
  • Ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
  • God skriftlig og muntlig formidlingsevne
  • God IKT- kompetanse

Personlige egenskaper:

  • Du er kompetent, åpen, pålitelig og engasjert
  • Du er selvstendig og dedikert, og har god kompetanse innenfor fagområdene
  • Du har evne til å tenke og handle strategisk og analytisk
  • Du er serviceinnstilt
  • Du er fleksibel
  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper
  • Du er positiv i møte med beboere, pårørende, ansatte og andre samarbeidspartnere
Personlig egnethet vektlegges 

Vi tilbyr:

  • En spennende og utfordrende arbeidsplass i stadig utvikling
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • En arbeidsplass der vi spiller hverandre gode
  • Et miljø med stor takhøyde for faglig diskusjoner og refleksjoner
  • En støttende og faglig engasjert ledelse
  • Gratis parkering
  • Gode garderobeforhold
  • Fine fellesarealer for både beboere, pårørende og ansatte
  • Lønn etter tariff
  • Gode pensjonsordninger
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    13.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5251, SØREIDGREND
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5728569
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune