• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    13.11.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5063, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4158617
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 01.11.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Vernepleier/sykepleier i Søren Jaabæksvei bofellesskap

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Botjenester i Bergenhus og Årstad gir omsorg og oppfølging til mennesker med ulikt funksjonsnivå i 25 bofellesskap, botiltak, samlokaliserte boliger og private hjem. I vår enhet har vi mange flinke ansatte og vi leter nå etter deg som ha engasjement, godt humør og lyst til å bidra til vårt fellesskap. Med fokus på et godt arbeidsmiljø, myndiggjorte og ansvarsbevisste medarbeidere jobber vi for at den enkelte tjenestemottaker trives og opplever selvbestemmelse, mestring og utvikling.

Søren Jaabæksvei bofellesskap yter tjenester til 16 voksne personer med varierende hjelpebehov. Vår personalgruppe består av vernepleiere, miljøterapeut, helsefagarbeidere, barne- og ungdomsarbeider og assistenter.

Vi søker 2 vernepleiere/sykepleiere i fast 100 % stilling. Turnus med 12,5 timers vakter hver 4. helg.  

Arbeidsoppgaver:

  • Sikre at brukerne får nødvendig hjelp og kvalitativt gode tjenester i henhold til gjeldende lover, avtaler, forskrifter og retningslinjer
  • Du vil få faglige utfordringer både innenfor tradisjonelt miljøarbeid, psykiatri og somatikk
  • Primær-/sekundærkontaktansvar
  • Oppfølging og implementering av interne rutiner og retningslinjer
  • Fokus på sunt kosthold og fysisk aktivitet i henhold til etatens retningslinjer
  • Sikre at Bergen kommunes økonomirutiner følges
  • Vernepleierfaglige oppgaver som oppfølging av medisinhåndtering og elektronisk rapportering inkludert protokollføring kap. 9 vedtak
  • Veiledning og opplæring av medarbeidere
  • Kontakt/møter med eksterne samarbeidspartnere og koordinering av individuell plan
  • Planleggingsoppgaver og tildeling av administrative oppgaver innen It-systemer som bl.a. Profil, RS, UBW
  • Praktiske gjøremål i bolig og andre delegerte oppgaver fra leder

Kvalifikasjoner:

  • Autorisasjon som vernepleier eller sykepleier
  • Høy etisk bevissthet og evne til kritisk refleksjon
  • Evne til å foreta faglige vurderinger, gjennomføring av disse og å utvise godt skjønn
  • Videreutdanning/erfaring med autisme er en fordel
  • Evne til selvstendig arbeid og å ta selvstendige avgjørelser
  • Gode samarbeidsevner
  • Søkere utenfor Norden må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2-test i norsk (tidligere Bergenstesten)
  • Ha god skriftlig og muntlig formidlingsevne
  • Gode datakunnskaper
  • Gyldig politiattest
  • Ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse

Personlige egenskaper:

  • Positiv og med godt humør
  • Sporty
  • Liker utfordringer
  • Samarbeidsvillig
  • Lærevillig
  • Strukturert
  • Empatisk og respektfull

Vi tilbyr:

  • Lønn etter tariff
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring.
  • En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
  • Faglig veiledning
  • Spennende arbeidsoppgaver og et godt arbeidsmijø
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    13.11.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5063, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4158617
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 01.11.2021