• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    24.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5111, BREISTEIN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5948421
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Bergen kommune

Vernepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker etter en dyktig vernepleier som har et varmt hjerte og et klart hode.  Breisteinvegen 190 Bofellesskap ligger i idylliske omgivelser på Breistein. Vi yter tjenester til 5 beboere med ulik grad av hjelpe- og tilsynsbehov. Vi setter stor pris på vårt gode arbeidsmiljø, der humor og takhøyde for endringsforslag er viktige elementer. Som ansatt i Breisteinvegen 190 Bofellesskap vil du bli en del av et fellesskap med gode støttespillere og spennende utfordringer. Dine kolleger i personalgruppen vil bestå av en stabil kjerne med dyktige vernepleiere, sykepleier, helsefagarbeidere, miljøterapeuter og assistenter, som har et stort fokus på å lære av hverandre og; «gjøre hverandre gode».
Vi kan tilby en variert arbeidshverdag med høyt potensiale for læringsutbytte.

Du får muligheten til å vokse både faglig og relasjonelt, og å bygge varige relasjoner til våre beboere. Du vil være en «trygg havn» og fortrolig samtalepartner, men får også ta del i den sprudlende gleden når livet er godt, eller en adl-ferdighet man har øvet på plutselig beherskes.
I vårt arbeid med å gi best mulig tjenester samarbeider vi med spesialisthelsetjenesten, verger, fastleger og andre instanser.

Stillingen er i turnus med arbeid hver 4. helg. 
 

Kvalifikasjoner:

  • Vernepleier må fremlegge gyldig autorisasjon
  • Erfaring fra arbeid med utfordrende atferd og psykiatri er en fordel
  • Engasjert og interessert i brukergruppen
  • Lojal, pålitelig og strukturert
  • Søkere utenfor Skandinavia må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2 test i norsk. 
  • Det er påkrevd med gyldig politiattest ved ansettelse
  • Ønskelig med førerkort klasse B.  

Personlige egenskaper:

  • God forståelse for relasjonsarbeid og det å bygge relasjoner
  • Evne til å utøve ro, og kommunisere godt og tydelig i tidvis hektiske situasjoner
  • Pålitelighet og god gjennomføringsevne
  • Evne å ta selvstendige avgjørelser i arbeidet
  • Gode samarbeidsevner, og ønske å gi og motta veiledning
  • Du må kunne se løsninger ut i fra en helhet og sammenheng
  • Et ønske om å bidra til faglig utvikling
  • Ønske om å bidra til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr:

  • Et godt arbeidsmiljø med vektlegging av nærvær, trivsel og rett kompetanse i tett samarbeid med andre boliger i Åsane.
  • Spennende utfordringer både faglig og personlig
  • Høy etisk standard på tjenestene
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring.
  • Lønn i henhold til tariff fra kr 510 400 til kr 606 400 i en 100% stilling + eventuelle tillegg avhengig av godkjent ansiennitet
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    24.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5111, BREISTEIN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5948421
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune