Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
25.08.2025Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4328, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
6321698Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Sandnes kommune
Sykepleier Natt
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi har ledig 52% stilling for sykepleier på natt her på Rovik Bo- og aktivitetssenter.
Er du faglig engasjert og interessert i tverrfaglig samarbeid, eldreomsorg og vektlegger personsentrert omsorg? Da kan du være den rette for oss!
Enhet for sykehjem består av 9 sykehjem som gir heldøgnstjenester i institusjon innen somatikk, demens, rehabilitering, avlastning og lindring. Pasienter i sykehjem har komplekse og sammensatte lidelser som krever høy faglig standard. Det gjenspeiles også i vår visjon: «Med blikk for omsorg og kompetanse». Alle sykehjem i Sandnes jobber etter Kompetanseteam modellen på dag/kveld hvor målet er at de ansatte får brukt sin kompetanse på best mulig måte.
Hos oss vil du få dyktige kollegaer med erfaring fra ulike områder innen helse, noe som gir høy faglighet og godt samarbeid. Vi har fokus på etiske og faglige refleksjoner i møte med utfordringer som kan oppstå i arbeidshverdagen. Dette skaper trygghet, trivsel og godt samhold.
Rovik rød er en somatisk avdeling med plass til 21 pasienter, de aller fleste har fast plass på enerom, men vi har også et dobbeltrom til kortidsspasienter. På natt jobber det til sammen 5 personer fordelt på alle fire avdelingene, som regel 2 sykepleiere og 3 helsefagarbeidere.
Vi ser frem til å høre fra deg. Ring gjerne om du har spørsmål.
Kvalifikasjoner:
- Autorisert sykepleier
- Autorisert vernepleier
- Krav om norskferdigheter tilsvarende nivå B2
- Gode datakunnskaper, ønskelig med erfaring fra journalsystemet Profil
- Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
- I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse
Legg ved attester og vitnemål i søknaden (lastes inn som vedlegg i Webcruiter).
Personlige egenskaper:
- Ansvarsbevisst, pliktoppfyllende, selvstendig og evne til å ta beslutninger
- Faglig engasjert og oppdatert
- Liker utfordringer, er løsningsorientert og beslutningsdyktig
- Opptatt av tilstedeværelse og stabilitet
- Jobber strukturert og bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Brenner for faget og har ønske om å gjøre en forskjell i hverdagen for de som bor i sykehjem
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Høyskoleteam, noe som innebærer mange varierte og spennende oppgaver og et godt faglig samhold
- Sterkt fagmiljø med ulike fokusområder for kompetanseheving hver måned
- Arbeidsplass med fokus på et godt arbeidsmiljø og godt samarbeid
- Tilrettelegging for relevant videreutdanning, kurs og internundervisning
- Lønn etter gjeldende avtaleverk, ekstra tillegg for turnusarbeid
- Relevant videreutdanning kan gi høyere lønn
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
25.08.2025Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4328, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
6321698Se her for andre jobber fra Sandnes kommune