• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    14.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5724321
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Vil du jobbe i et sykepleierteam? 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Har du et brennende hjerte for eldreomsorgen og vil ha nye spennende utfordringer? Da er dette stedet for deg!

Nordraaks vei sykehjem består av et sykehjem med 71 langtidsplasser og omsorgsboliger med 64 plasser.

I dag er tjenestestedet organisert med et sykepleierteam som utfører sykepleieoppgaver på både sykehjemmet og omsorgsboligene (hjemmetjenesten). Teamet skaffer seg oversikt over alle sykepleieoppgavene som må utføres på hele tjenestestedet, og fordeler så oppgavene mellom seg. Oppgaver teamet skal utføre kan være sårskift, kateterbytte, palliasjon ved livets siste dager (LSD), intravenøs behandling m.m. Teamet må prioritere oppgavene som skal utføres etter medisinsk hastegrad. Du vil jobbe i et tverrfaglig team og vil ha ansvar for veiledning/rådgivning til andre medarbeidere, i tillegg til at du vil få ansvar for studenter. Du vil få et bredt og spennende arbeidsområde som server to ulike tjenester.

Alle sykepleiere i teamet jobber 2-delt turnus (dag/kveld). Vi har egne natt sykepleiere.

Kvalifikasjoner:

  • 3-årig bachelor høyskole/universitet som sykepleier med norsk HPR-nr.
  • Erfaring som sykepleier
  • Ønskelig med videreutdanning innen eksempelvis geriatri, AKS, sår, diabetes osv.
  • God digital forståelse og erfaren IT-bruker
  • Beherske norsk muntlig og skriftlig
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må som et minimum ha bestått norskprøve B2 - Dokumentasjon legges ved i Webcruiter

Personlige egenskaper:

  • Du er selvstendig, tar initiativ og viser gjennomføringsevne
  • Du er fleksibel, løsningsorientert og har fokus på at vi skal få det til sammen
  • Du er tydelig i din kommunikasjon og skaper gode relasjoner til brukere, pårørende og kollegaer
  • Du søker stadig ny kunnskap og jobber aktivt med både personlig og faglig utvikling

Vi tilbyr:

  • Tverrfaglig samarbeid på tvers av tjenestestedet
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Mulighet for kompetanseutviklingsstipend
  • Interne og eksterne kurs

Gyldig politiattest iht. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse  

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    14.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5724321
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune