Detaljer

  • Bedrift
    Holmestrand kommune
  • Søknadsfrist
    02.11.2020
  • Sted:
    Sande
  • Stillingstype:
    Skift / turnus / arbeidstidsordning
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    Vestfold og Telemark
  • Arbeidssted:
    Sande
  • Land:
    NORGE
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3231805
  • Se her for andre jobber fra Holmestrand kommune

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sykepleier - 100% fast stilling i hjemmetjenesten

Virksomhet hjemmebaserte tjenester består av hjemmesykepleie og praktisk bistand. Hjemmesykepleien yter tjenester til  hjemmeboende i alle aldre som har rett på nødvendig helsehjelp i henhold til Helse- og omsorgstjenesteloven. Målsetningen for virksomheten er gjennom hjelp til selvhjelp gi pleie- og omsorgstrengende mulighet til å bo i eget hjem så lenge som mulig. I hjemmetjenesten arbeider man selvstendig og det stor variasjon i arbeidet.

Det er ledig 100% fast stilling som sykepleier. Det er todelt turnus med arbeid hver 3. helg. Kommunens helse- og omsorgstjenester er i endring. Ny informasjons- og kommunikasjonsteknologi og velferdsteknologi vil bli tatt i bruk i tjenestene i langt større grad enn i dag. Hjemmetjenesten er bemannet 24 timer i døgnet hele året. 

Vi vektlegger faglig utvikling/kompetanseheving hos alle ansatte.

Viktigste arbeidsoppgaver:

  • Sykepleiefaglig ansvar for tjenesten på dag og kveld
  • Primæransvar for pasienter - kunne bistå pasienter i tråd med vedtak, behov og faglige krav
  • Dokumentasjon 
  • Samarbeide med brukere, fastleger, ergo/fysio, sykehus, pårørende, apotek, delta i ansvarsgruppemøte m.m
  • Faglig oppdatering - sørge for å innhente opplysninger og kunnskap for å kunne gi forsvarlige tjenester
  • Tett samarbeid med kollegaer
  • Bidra til et godt arbeidsmiljø

Krav til kvalifikasjoner

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
  • Kunne se tjenesten i en større sammenheng
  • Førerkort klasse B
  • Bestått norksprøve nivå B2, skriftlig og muntlig
  • IKT-ferdigheter

Personlige egenskaper

  • Evne til etisk refleksjon og besittelse av gode holdninger
  • Selvstendig og fleksibel
  • Genuint interessert i faget og har et ønske om å jobbe i hjemmetjenesten
  • Evne og vilje til å arbeide strukturert og målrettet
  • Lojal og ansvarsbevisst
  • Interessert i nytenkning og villig til å være med å utvikle fremtidens helsetjeneste

Det legges avgjørende vekt på personlig egnethet samt hvordan søker vil utfylle personalgruppen for øvrig

Vi tilbyr

  • Fast 100 % stilling
  • Ønsketurnus
  • Spennende arbeidsoppgaver
  • Et godt arbeidsmiljø

Lønn i henhold til avtale /tariff. Medlemskap i pensjonsordning og gode personalforsikringer. Fra lønnen trekkes 2% innskudd til pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.

Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju. Ved ansettelse må politiattest leveres.

Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi er en IA-virksomhet og jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig i hht Offentlighetsloven. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge vil søkeren varsles om dette.