• Bedrift
    Hamar kommune
  • Søknadsfrist
    15.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2317, HAMAR
    HAMAR
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5970315
  • Se her for andre jobber fra Hamar kommune
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Hamar kommune

Sykepleier 100 % vikariat

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Tjeneste for funksjonshemmede (TFF) består av bofellesskap som er organisert som selvstyrte arbeidslag. Noen av våre fokusområder er å gi våre brukere en meningsfylt hverdag, bidra til god brukermedvirkning og hele tiden utvikle den faglige kvaliteten på våre tjenester.

Er du en som tar utfordringer og liker å jobbe tverrfaglig, tar en diskusjon, er klar for gode kollegaer og er faglig reflektert? Da er du den vi er ute etter. Det er også bra dersom du har humor og gode replikker, samt liker å ta i et tak.

Vi har turnus med lange vakter, med arbeid hver 3 helg. Arbeidsoppgavene kan oppleves som psykisk og fysisk krevende.

Hamar kommune har egen lønnsstige for sykepleiere, vernepleiere og 3-årig med krav til ytterligere spesialisering som jobber turnus som gir kr. 35 000,- over garantilønnen i hovedtariffavtalen. 

 

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier
  • Ønskelig med erfaring fra arbeid med mennesker med funksjonshemming og epilepsi
  • Kunnskap og erfaring med målrettet miljøarbeid
  • Ha god kjennskap til utfordrende adferd
  • Kan stå i utfordrende situasjoner over tid
  • Kjennskap til TKH, og kunne benytte dette
  • Kjennskap til Helse- og omsorgstjenestelov kap. 9 (tvang og makt) og kap 4A
  • Kunnskap om relevant lovverk
  • Erfaring og interesse for å veilede andre kollegaer i faglige utfordringer
  • Erfaring med pårørendearbeid
  • Erfaring fra- og/eller kjennskap til kommunehelsetjenesten
  • Kjennskap til velferdsteknologi
  • Arbeids- og oppholdstillatelse
  • Gode IKT kunnskaper, gjerne erfaring med fagsystemene Gerica og EQS
  • Det er krav om førerkort for tiltredelse i stillingen

Personlige egenskaper:

  • Fleksibel, å delta på endringsprosesser
  • Selvstendig og ansvarsbevisst
  • Motivert, engasjert og strukturert
  • Ha evne til å gi omsorg og trygghet
  • Faglig pådriver og en god rollemodell
  • Være med å utvikle arbeidsplassen
  • Gode kommunikasjonsferdigheter og samarbeidsevner
  • Gode ferdigheter i relasjonskompetanse
  • Gode fremstillingsevner, både skriftlig og muntlig norsk
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • God opplæring og veiledning
  • Et godt og spennende fagmiljø med varierte oppgaver
  • Et positivt og trivelig arbeidsmiljø sammen med dyktige kollegaer
  • Mulighet for å være med på å utvikle tjenestetilbudet

FELLES FOR ANSATTE I HAMAR KOMMUNE:

  • Lønn etter sentrale og lokale avtaler
  • Hamar kommune er en IA-bedrift og prioriteter bedriftsinternt attføringsarbeid
  • Det tas forbehold om interne omrokkeringer på grunn av attføringsarbeid og overtallighet
  • For stillinger der det er krav om førerkort, må dette fremlegges før tiltredelse
  • Arbeidstakere ansettes i Hamar kommune på de vilkår som fremgår av lover, reglement og tariffavtaler, herunder medlemskap i KLP
  • Den som tilsettes må før tiltredelse gi bekreftede opplysninger om tuberkuloseforhold/tuberkulinstatus og MRSA-status på eget skjema som vedlegges tilbud om stilling
  • Fra 1. januar 2017 kreves politiattest for alle som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4. Attesten må forevises før tiltredelse
 

  • Bedrift
    Hamar kommune
  • Søknadsfrist
    15.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2317, HAMAR
    HAMAR
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5970315
  • Se her for andre jobber fra Hamar kommune