Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Trøndelag fylkeskommune

Spesialkonsulent/Rådgiver e-handel

Offentlig forvaltning

Seksjon Jus og Anskaffelser er i kontinuerlig utvikling og trenger dyktige medarbeidere. Seksjonen har ansvar for inngåelse og oppfølging av fylkeskommunens felles innkjøpsavtaler for varer og tjenester og tilliggende oppgaver. Alle anskaffelser gjennomføres i samsvar med lov og forskrift om offentlige anskaffelser og vedtatt anskaffelsesstrategi. Seksjon Jus og Anskaffelser har 13 ansatte, hvorav 7 innkjøpsrådgivere. Vi søker etter en motivert og serviceinnstilt medarbeider som evner å arbeide selvstendig med vårt e-handelssystem.

Kvalifikasjoner:

  • Du har relevant høyskole/universitetsutdannelse på minimum bachelornivå
  • Erfaring fra offentlige anskaffelser og e-handel vil bli tillagt vekt, og vil kunne erstatte for manglende formell kompetanse (bachelor)
  • Du har gode IKT-kunnskaper og forståelse for IKT-verktøy
  • Erfaring fra implementering og drift av systemer vil være en fordel
  • God økonomisk forståelse i forhold til kjøp av forbruksmateriell

Personlige egenskaper:

  • Du viser initiativ og ansvarlighet
  • Du har meget god gjennomføringsevne og oppnår kvalitetsmessig gode resultater
  • Du samarbeider godt
  • Strukturert, systematisk og selvstendig
  • God til å uttrykke deg, muntlig og skriftlig
  • Opptatt av å dele kunnskap med andre, samt gi og ta i mot veiledning og tilbakemelding
  • Du har et bevisst forhold til løpende forbedring

Vi tilbyr:

Vi tilbyr utfordrende, allsidige, interessante og utviklende arbeidsoppgaver i et godt og tverrfaglig arbeidsmiljø med et bredt kontaktnett mot interne og eksterne brukere og leverandører. Gode pensjons- og forsikringsordninger. Innplassering i stillingstittel vil avhenge av utdanning- og erfaringsbakgrunn.

 

Kontorsted Steinkjer eller Trondheim.