• Bedrift
    Aremark kommune
  • Søknadsfrist
    25.08.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Ønskelig
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1798, AREMARK
    AREMARK
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    1975769
  • Se her for andre jobber fra Aremark kommune
  • Oppdatert 08.08.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Aremark kommune

Sekretær

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Sekretær 60 % stilling – Aremark skole

Vi søker en dyktig medarbeider! Stillingen som sekretær er på mange måter skolens ansikt utad, og det er mange oppgaver som skal ivaretas. Du er serviceorientert og liker varierte arbeidsoppgaver. Arbeidstid fra mandag til fredag fra kl. 07.45. Det er ønskelig at sekretæren følger skoleåret.

Aremark er en MOT-skole og har rundt 150 elever fra 1. til 10.trinn, ca. 35 barn i SFO og med tilsammen ca. 27 årsverk. Skolen ligger ca. 30 km nordøst for Halden.

Skolens ledelse består i dag av rektor og to avdelingsledere. I tillegg har SFO en ledelsesressurs på 60 %.


Arbeidsoppgaver

  • Betjene skolens sentralbord - Ta imot henvendelser/besøkende.
  • Arkivering/journalføring.
  • Koordinering av innkjøp.
  • Administrere skoleadministrasjon – elever, foresatte og ansatte
  • Arbeidsoppgaver for øvrig blir fastlagt i samarbeid med rektor/enhetsleder.

Kvalifikasjoner

  • Videregående skole/fagbrev.
  • Erfaring fra kontor og postbehandling.

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsferdigheter.
  • Gode IKT-ferdigheter.
  • Evne til å jobbe selvstendig og fleksibelt.
  • Liker å jobbe i et hektisk arbeidsmiljø sammen med voksne og barn.
  • Utadvendt og løsningsorientert.
  • Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr

  • Et trivelig arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter.
  • Lønn etter kvalifikasjoner.

Annet

Tilsetting skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler.

Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste, selv om søkeren har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

Ved tilsetting må gyldig politiattest ihht § 10-9 i Opplæringsloven fremlegges før tiltredelse.

Søknad sendes elektronisk kommunens hjemmeside [trykk her]

Søknadsfrist: 25. august 2019

Kontaktinformasjon:

Virksomhetsleder Frode Gabrielsen, tlf.478 82 689



 

  • Bedrift
    Aremark kommune
  • Søknadsfrist
    25.08.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Ønskelig
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1798, AREMARK
    AREMARK
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    1975769
  • Se her for andre jobber fra Aremark kommune
  • Oppdatert 08.08.2019