Bedrift
Bee2Bee ASSøknadsfrist
31.03.2019Stillingsfunksjon
SalgAnsettelsesform
workTime.HeltidBransje
Bemanning og rekrutteringUtdanningskrav
Bachelor - erfaring kan kompensere for manglende utdannelseArbeidserfaring
5-8 årØnsket Språk
Norsk, EngelskAdresse
1769, HALDEN
HALDEN
NorgeAndre arbeidssteder
Halden, OsloAntall stillinger
1karriere-kode
1528693Se her for andre jobber fra Bee2Bee AS
- Oppdatert 22.03.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bee2Bee AS
Sales Manager
Bemanning og rekruttering
Vil du være med å skape fremtiden innen fakturafinansiering?
Vår nye automatiserte finansieringstjeneste, LogiqPay, gir bedrifter mulighet til å styrke likviditeten og frigjøre kapital via eksisterende systemer og fakturaprosesser. Tjenesten er svært fleksibel, uten bindinger for våre kunder, helt digital og alle kredittbeslutninger gjøres i sanntid.
For vår satsing på fakturafinansiering for det nordiske markedet ser vi nå etter en energisk og salgsfokusert person som skal ha kommersielt ansvar for tjenesteområdet i Norge.
Mandat og ansvar:
LogiqPay er et nytt tjenesteområdet innen Logiq-konsernet.
Sales Manger LogiqPay vil være sentral i å bygge partnerskap og salg med hovedfokus på Norge. Du vil jobbe med løsningssalg til både nye og eksisterende kunder. Da dette er et nytt forretningsområde, vil du få en spennende mulighet til å være med å utvikle tjenesten, både mht. salg, markeds- og tjenesteutvikling. Du vil inngå i et team av selgere av Logiq Connect tjenesten, og vil samarbeide tett med disse.
Stillingen rapporterer til leder for salgsavdelingen i Logiq Connect. Arbeidssted er med utgangspunkt i Halden. Ukentlig reising må påberegnes, hovedsakelig i Oslo-området.
Det er ønskelig at du har kompetanse innen følgende områder:
- Salg og marked: - gode salgsevner og salgserfaring (B2B) - dette er avgjørende for rollen
- Finansiering: - fakturasalg, factoring, fakturaadministrasjon og inkasso
- Teknologi: - økonomisystem, ERP, fakturadistribusjon, EDI og digital dokumenthåndtering
- God kompetanse i bruken av CRM systemer, vi bruker SuperOffice
- Bachelor innen relevant fagområde, erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
Viktige egenskaper og ferdigheter for stillingen:
- Samarbeider godt med andre
- Dyktig nettverksbygger og kommunikator
- Initiativrik og ansvarlig
- Gode analytiske evner
- Positiv
- Evner å jobbe systematisk og planleggende
Du må kunne assosiere deg med våre verdier – Ansvarlig, Åpen, Kundefokusert og ha høy Integritet - samt kunne bidra til å nå vår visjon – «Vi skal være det mest anbefalte og ledende digitale handelsnettverket i Skandinavia».
Vi tilbyr:
- Et godt arbeidsmiljø, en offensiv og uformell organisasjoni landets ledende miljø for håndtering av handelsdokumenter
- Etablert kunde- og partnernettverk
- Godt kvalifiserte kolleger med lang erfaring innen sitt fagfelt
- En stabil kjerne av medarbeidere som har utviklet sin sterke kompetanse over flere år - med kontinuerlig forretningsutvikling
- En trygg arbeidsgiver med solid økonomi
- Fastlønn
- Fleksitid
- Meget gode betingelser, blant annet 6 ukers ferie
- Fast stilling
Arbeidsplassene vil være på Logiqs hovedkontor i Halden, med nydelig beliggenhet rett ved havnen.
Er du klar for å søke på denne jobben i et selskap i vekst?
Søknad og CV sendes inn elektronisk via denne annonsen.
Søknadsfrist 31. mars 2019
Dersom du ønsker mer informasjon om stillingen, er du velkommen til å
kontakte vår samarbeidspartner Bee2Bee AS, og rekrutterer Kristin
Vestli på telefon: 40412876, eller e-post: kristin.vestli@bee2bee.no
Vi ser frem til å høre fra deg!
Bedrift
Bee2Bee ASSøknadsfrist
31.03.2019Stillingsfunksjon
SalgAnsettelsesform
workTime.HeltidBransje
Bemanning og rekrutteringUtdanningskrav
Bachelor - erfaring kan kompensere for manglende utdannelseArbeidserfaring
5-8 årØnsket Språk
Norsk, EngelskAdresse
1769, HALDEN
HALDEN
NorgeAndre arbeidssteder
Halden, OsloAntall stillinger
1karriere-kode
1528693Se her for andre jobber fra Bee2Bee AS
- Oppdatert 22.03.2019