• Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    16.12.2024
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9300, FINNSNES
    SENJA
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5957908
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune
  • Oppdatert 14.12.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Senja kommune

Rådgiver – Offentlige anskaffelser

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Senja kommune søker nå inntil 2  engasjerte og kompetente rådgivere i 100 % stilling  innenfor offentlige anskaffelser. Som rådgiver vil du være en viktig bidragsyter til å sikre effektive, lovpålagte anskaffelsesprosesser som støtter kommunens strategiske mål. Vi søker deg som har solid forståelse for innkjøpsfeltet, trives med tverrfaglig samarbeid og ønsker å bidra til positiv utvikling av anskaffelsesprosesser. 

Avdelingen for innkjøp og anskaffelser arbeider for at alle anskaffelser bidrar til god ressursutnyttelse og etterlever kommunens mål for bærekraft, klima og miljø, samt et ansvarlig arbeidsliv. Avdelingen samarbeider tett med andre enheter i kommunen, i tillegg til regionalt samarbeid om felles innkjøpsavtaler.

Arbeidsoppgaver:

  • Delta i planlegging og ha ansvar for gjennomføring av anskaffelsesprosesser for varer og tjenester, samt bygge- og anleggsanskaffelser i Senja kommune
  • Yte rådgivning og støtte til andre avdelinger ved behov for anskaffelser
  • Bistå til å sikre god oppfølging og forvaltning av inngåtte kontrakter
  • Bidra til at kommunen etterlever vedtatte strategier innen innkjøp, bærekraft, lærlingordninger og sosialt ansvar
  • Bistå tll gjennomføring av analyser av innkjøpsmønstre, kost-nytte-vurderinger og andre relevante vurderinger for forbedring og optimalisering

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyere utdanning, gjerne innen jus, økonomi eller annen relevant fagkrets (erfaring kan kompensere for formelle utdanningskrav)
  • Svært gode skriftlige og muntlige ferdigheter på norsk
  • Erfaring med eller interesse for offentlig anskaffelse og tilhørende regelverk
  • Kompetanse innen informasjonsteknologi og digitale verktøy
  • Evne til å initiere og drive prosesser/prosjekter fremover
  • Sertifisering/spesialisering innen anskaffelser er en fordel, men ikke et krav
  • Personlig egnethet for stillingen vil vektlegges sterkt

Personlige egenskaper:

  • Ansvarsfull, selvstendig og målrettet
  • Samarbeidsorientert og med et sterkt lagfokus
  • Strukturert og nøyaktig i oppgaveløsningen
  • Tilpasningsdyktig og utviklingsorientert

Vi tilbyr:

  • Varierte og utviklende arbeidsoppgaver
  • Mulighet for faglig utvikling og påvirkning av egen arbeidsdag
  • Et kompetent og engasjert arbeidsmiljø med høyt fokus på samarbeid og utvikling
  • Fleksibilitet og støtte til videre faglig fordypning

Vil du bidra til å styrke Senja kommunes anskaffelsesarbeid og være en del av et faglig sterkt miljø? Søk på stillingen hos oss!

 

  • Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    16.12.2024
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9300, FINNSNES
    SENJA
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5957908
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune
  • Oppdatert 14.12.2024