Bedrift
Nittedal kommuneSøknadsfrist
30.10.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1482, NITTEDAL
NITTEDAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2186764Se her for andre jobber fra Nittedal kommune
- Oppdatert 16.10.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Nittedal kommune
Rådgiver digitalt arkiv
Offentlig forvaltning
NITTEDAL KOMMUNE – For å kunne gi innbyggere, næringsliv og frivillige gode tjenester og en effektiv forvaltning (Digitalt førstevalg) har vi ambisiøse mål innen digitalisering. På veien inn i digital livsform, skal store deler av kommunens tjenester omgjøres til digitale prosesser og automatiserte funksjoner. Kommunen skal etablere en virksomhetsarkitektur som legger et grunnlag for å realisere kommunens strategiske styringsmål.
Enhet for digitalisering har ansvar for å at teknologien understøtter og muliggjør kommunens behov innenfor digitalisering, samt sørge for god drift av systemer og sikker infrastruktur. Digitaliseringsenheten er i dag 14 årsverk og 3 lærlingestillinger, fordelt på områdene IT- drift, IT utvikling, dokumentsenter og innbyggerdialog (servicetorg).
NITTEDAL KOMMUNE har behov for å styrke sitt team innenfor digitalisering, og søker nå
Rådgiver digitalt arkiv
Vi søker etter en kollega som har god kunnskap om arkiv og god arkivforståelse, samt god IT- og prosjektleder kompetanse . Vår nye kollega skal videreutvikle elektronisk saksbehandling, jobbe aktivt med kvalitetskontroll, forbedring av prosesser og være med å videreutvikle rutiner. I tillegg til å yte god bistand og service til publikum og medarbeidere.
- bidra til at dokumentsenterets daglige oppgaver er ajour
- analysere og forbedre prosesser
- utarbeide, oppdatere og vedlikeholde gode rutiner i forbindelse med elektronisk dokumentbehandling
- holde oversikt over dataflyten og integrasjoner med andre systemer/arkiv løsninger
- bistå i arbeid med masterdata management
- bistå med systemtekniske utfordringer i forbindelse med elektronisk arkiver
- prosjektleder/ ressurs i aktuelle prosjekter
- rådgiver for øvrige ansatte i forbindelse med elektronisk arkiv
Utdannelse:
- bachelor/master innen IT (Høyere utdannelse innen IT/digitalisering/økonomi)
- relevant erfaring kan kompensere for formell utdannelse
- sertifisering innen prosjektledelse
Krav til erfaring:
- innen digitale arkiv og løsninger
- prosjektledererfaring ved innføring av digitale arkiver
- kunnskap innen offentlige anskaffelser og avtaler
- kjennskap til kommunemarkedet og gjerne fra leverandørsiden
- erfaring fra arbeid med forbedringsprosesser
- erfaring med bruk av prosjektveiviseren
Det er ønskelig at du også har:
- erfaring innen digitalisering av kommunal virksomhet
- erfaring fra masterdata management
- god økonomi og forretningsforståelse
- god skriftlig og muntlig framstillingsevne
- genuint opptatt av å forenkle, fornye og forbedre ved bruk av teknologi
- evne til å jobbe selvstendig, systematisk og effektivt - også under press
- gode samarbeidsevner og god kundeforståelse
- evne til oversikt og prioritere arbeidsoppgaver
- stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
- gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- spennende og utviklende arbeidsoppgaver
- godt arbeidsmiljø
- trimrom
- gratis parkering
- elbilladning
- lønn etter avtale
- god pensjonsordning
Bedrift
Nittedal kommuneSøknadsfrist
30.10.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1482, NITTEDAL
NITTEDAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2186764Se her for andre jobber fra Nittedal kommune
- Oppdatert 16.10.2019