Bedrift
Gjøvik kommuneSøknadsfrist
25.08.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2815, GJØVIK
GJØVIK
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6317134Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
Gjøvik kommune
Rådgiver anskaffelser
Offentlig forvaltning
Gjøvik kommune er vertskommune for den regionale anskaffelsesenheten. Vi bistår de fem kommunene i regionen med profesjonell støtte innenfor anskaffelser. Arbeidssted er Gjøvik rådhus, men du må påregne møte- og reisevirksomhet i de øvrige kommunene etter behov.
Vi søker deg som har interesse og kompetanse innen offentlige anskaffelser og som kan bidra til gode og strategiske innkjøp for kommunene i samarbeidet.
Arbeidsoppgaver:- Rådgi kommunene i anskaffelsesprosesser
- Lede og gjennomføre offentlige anskaffelser
- Utarbeide konkurransegrunnlag, gjennomføre forhandlinger og evalueringer i samarbeid med fagmiljøer og prosjektgrupper
- Bidra til god dialog med leverandørmarkedet.
- Ha fokus på kvalitet, effektivitet og verdiskaping
- Kommunene i regionen har som verdi å praktisere meroffentlighet og gjennomføre prosesser som er forutsigbare, etterprøvbare og godt dokumentert
- Gjennomføre avtale- og leverandøroppfølging i samarbeid med oppdragsgivere i den enkelte kommune
- Bida til utvikling av faget, teamene og kontinuerlig forbedring av prosesser og prosedyrer
Som del av anskaffelsesenheten forventes du å jobbe selvstendig samtidig som du må se helhet og skape verdi gjennom samarbeid med andre medarbeidere på enheten og ressurspersoner i de enkelte kommunene.
- Relevant utdannelse på bachelor eller masternivå, fortrinnsvis innen fagområdene innkjøp/logistikk, jus, økonomi eller annen relevant bakgrunn
- Lang og relevant erfaring kan kompensere for formell kompetanse
- Gode skriftlige og muntlige fremstillingsevner i norsk
- Erfaring med regelverket for offentlige anskaffelser
- Faglig spennende og utfordrende oppgaver i samarbeid med andre fagpersoner
- Moderne- og aktivitetsbaserte lokaler i Gjøvik sentrum
- Fleksibel arbeidstidsordning og mulighet for hjemmearbeid inntil 2 dager per uke
- Lønn etter avtale med gode kommunale forsikrings- og pensjonsordninger
Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11. Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.
Søknad sendes:Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem.
Attester og vitnemål skal ikke innsendes, men medbringes ved evt. intervju.
Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne, alder og seksuell orientering.
Bedrift
Gjøvik kommuneSøknadsfrist
25.08.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2815, GJØVIK
GJØVIK
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6317134Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
-
Prosjektleder i 100 % fast stilling ved drift og vedlikehold eiendom
Gjøvik kommune
GJØVIK -
Rådgiver/seniorrådgiver - anskaffelser innen digitaliseringsområdet
Bergen kommune
BERGEN -
Rådgiver/seniorrådgiver - anskaffelser innen digitaliseringsområdet
Bergen kommune
BERGEN -
Jurist
Gjøvik kommune
GJØVIK -
Prosjektleder Eiendom
Gjøvik kommune
GJØVIK