Ledig stilling

Hemsedal Kommune

Prosjektstilling - besøksforvaltning

Offentlig forvaltning

Hemsedal kommune har ledig en 60% prosjektstilling for ett år tilknyttet arbeid med besøksforvaltning. Stillingen sitt hovedformål er å bidra til gode prosesser som sikrer en felles besøksstrategi med konkrete tiltak på destinasjon. Stillingen skal bidra til å bygge opp en tverrfaglig kompetanse i kommunen, og sikre et godt samspill mellom kommune, grunneiere, private aktører, og mellom kommersielle og ikke kommersielle aktører. Målet med prosjektet er å etablere en felles organisering og samhandling som sikrer en felles destinasjonsledelse på reisemål.  

Arbeidsoppgaver og ansvar

  • Prosessdriving og prosjektarbeid tilknyttet besøksforvaltning
  • Rådgivning, og saksbehandling
  • Informasjons- og kommunikasjonsarbeid

Ønsket utdanning og erfaring

  • Prosjekt og prosesskompetanse tilknyttet besøksforvaltning
  • Høyere relevant utdanning, gjerne bachelor eller master innen samfunnsfag, reiseliv, natur og miljø, med relevans for kommunal forvaltning
  • Erfaring fra offentlig/kommunal sektor vil bli vektlagt

Personlige egenskaper

  • God evne til å kommunisere
  • Gode samarbeidsevner, samtidig som du må kunne arbeide strukturert og faglig selvstendig
  • Analytisk, systematisk, og resultatorientert
  • Fleksibel og endringsvillig
  • Åpen, ærlig og omgjengelig
  • Har gjennomføringsevne og tar i et tak når det trengs
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk

Vi tilbyr:

  • En spennende, varierende og fleksibel arbeidsdag  
  • Samarbeid med de mange ulike fagmiljøene en kommune består av 
  • Et sosialt og kreativt arbeidsmiljø med stor grad av påvirkning på egen arbeidshverdag
  • Lønns- og arbeidsvilkår etter gjeldende lov- og avtaleverk 

Krav til kompetansedokumentasjon
Det er krav om dokumentasjon og vitnemål fra tidligere arbeidserfaring og utdanning for riktig innplassering i stillingskode, og fastsetting av lønn. Lønnsansiennitet blir satt til 0 år inntil dokumentasjon er levert og vurdert. Vitnemål og attester skal lastes opp som en del av den elektroniske søknaden. Referanser vil bli innhentet.  

Kontaktpersoner
Ola Frogner, Konstituert Kommunedirektør, mobil 970 58 809, e-post: ola.frogner@hemsedal.kommune.no
Anders Teigen Bakke – leder for plan og utvikling, mobil 469 55 453, e-post: anders.teigen.bakke@hemsedal.kommune.no