Bedrift
Gjemnes kommuneSøknadsfrist
16.06.2025Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
EngasjementBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6631, BATNFJORDSØRA
GJEMNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6241045Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune
Gjemnes kommune
Prosjektleder
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Om kommunen
Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten. Gjemnes kommune har 2700 innbyggere og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv i alle årstider.
Gjemnes kommune har eget boligkontor og bistår den som ønsker det med boligetablering. Husbanken har flere virkemidler som kan bistå alle med en drøm om boligetablering. Dette gjelder både ved kjøp og bygging av bolig. Dette er en del av kommunens prosjekt "Boligdrømmen".
Se mer om boligdrømmen her:
https://www.gjemnes.kommune.no/tjenester/boligdrommen-i-gjemnes-kommune/
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Stillingsbeskrivelse
Er du opptatt av heltidskultur og/eller har interesse for prosjektledelse? Da er dette muligheten du har for å være med å påvirke heltidskulturen i Gjemnes kommune.
Gjemnes kommunes kommunestyre har vedtatt å opprette en 20% prosjektstilling for oppfølging av prosjekt heltidskultur. Prosjektleder skal bidra i arbeidet med å utrede hva som skal til for å oppnå en heltidskultur og implementere heltidskultur i kommunen.
Høres dette ut som et prosjekt du har lyst til å lede, så søk!
Stillingsinformasjon
Stillingsstørrelse: 20 %
Stillingstype: Midlertidig 1 år
Tiltredelse: Snarlig
Prosjektleder har i samarbeid med en prosjektgruppe ansvar for
Lede arbeidet med å utrede hva som skal til for å utvikle heltidskultur i Gjemnes kommune
Utarbeide plan for hvordan heltidskultur kan utvikles og implementeres, herunder konkrete tiltak
Fremdrift i prosjektet inkludert rapportering og evaluering
Forberede og gjennomføre møter i prosjektgruppa
Praktisk hjelp med planlegging og gjennomføring av ulike turnusordninger ute i enhetene/ avdelingene (gi råd og veiledning til ledere med turnusavdelinger i turnusspørsmål)
Kvalifikasjoner
Utdanning fra høgskole eller universitet er en fordel
Erfaring fra prosjektledelse/-arbeid er en fordel
Evne til å jobbe strategisk
Evne til å få med folk
God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper
Strukturert
Gjennomføringsevne
Gode kommunikasjonsevner
Løsningsorientert
Gode samarbeidsevner
Søknadsfrist: 26. mai 2025
Kontaktperson
Svein Arild Eikemo, assisterende kommunedirektør
Telefon: 911 68 68 3
Epost: svein.arild.eikemo@gjemnes.kommune.no
Bedrift
Gjemnes kommuneSøknadsfrist
16.06.2025Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
EngasjementBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6631, BATNFJORDSØRA
GJEMNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6241045Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune