• Bedrift
    Namsos kommune
  • Søknadsfrist
    15.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7801, NAMSOS
    NAMSOS
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5654755
  • Se her for andre jobber fra Namsos kommune
  • Oppdatert 23.03.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Namsos kommune

Prosjekt-og byggeleder i 100 % fast stilling ved Eiendomsavdelingen

Offentlig forvaltning

Eiendomsavdelingen har ansvar for byggeprosjekter i Namsos kommune. Dette omfatter både nybygg og ombyggingsprosjekter. I tillegg har avdelingen ansvar for drift, vedlikehold og renhold av bygningsmassen. Avdelingen har i dag 60 årsverk. Stillingen vil inngå i et team som vil bestå av 4 prosjekt- og byggeledere.

Namsos kommune har mange spennende byggeprosjekter på gang og søker etter en engasjert og dyktig prosjekt- og byggeleder. Du vil få en spennende lederjobb med ansvar for å lede gjennomføringen av byggeprosjekter.

Namsos kommune vil være en foregangskommune innen miljø og grønt skifte, og har en omfattende og variert prosjektportefølje. Miljø, bærekraft og grønt skifte vil bli enda viktigere oppgaveområder framover, og prosjektoppfølging knyttet til miljø, energi, klima og bygg vil inngå som sentrale fagområder i stillingen.  

Arbeidsoppgaver 

I stillingen vil du jobbe med prosjektutvikling og -ledelse, kvalitet, økonomi, administrering, oppfølging og endringshåndtering.

  • Utvikle, lede og koordinere prosjekter på tvers av fagområder i kommunen
  • Anskaffelser og kontrahering av leverandører og samarbeidspartnere
  • Aktiv oppfølging av byggeprosessen frem til overlevering av bygget
  • Saksbehandling og rapportering innenfor virksomheten
  • Samt andre naturlige oppgaver som tilligger stillingen

 Kvalifikasjoner 

  • Høyere utdanning på bachelor eller masternivå innenfor prosjekt-og byggeledelse, teknisk fagskole kan vurderes
  • Minimum 3 års erfaring fra lignende stilling 
  • Kunnskap om offentlige anskaffelser, standarder og regelverk 
  • Erfaring med digitale arbeidsverktøy 
  • God norsk fremstillingsevne, både muntlig og skriftlig 
  • Førerkort kl B 

Vi ser etter deg som er en engasjert og initiativrik kollega som evner å arbeide strukturert ved å planlegge, organisere og prioritere oppgaver effektivt. Du er fleksibel og kan gjøre tiltak og skifte fokus for å finne gode løsninger underveis i prosessene. 

I stillingen skal du jobbe tett med både leverandører og kolleger, og det er derfor viktig at du er god til å samarbeide og skape gode relasjoner. 

Vi tilbyr 

  • Et sosialt, uformelt og inkluderende arbeidsmiljø med dyktige kollegaer 
  • En variert og fleksibel arbeidshverdag hvor initiativ og faglig nysgjerrighet verdsettes.  
  • Spennende byggeprosjekter med mye ansvar 
  • Lønn etter avtale
  • Som kommunalt ansatt har du rett på en av Norges sikreste pensjonsordninger: offentlig tjenestepensjon. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje, samt gode pensjons- og forsikringsordninger.

Søkere må regne å bli innkalt til intervju, og personlige egenskaper vil bli vektlagt ved utvelgelsen.

Dokumentasjon på utdanning og praksis skal ikke sendes inn, men legges fram i forbindelse med intervju. Dette gjelder også for interne søkere.

For alle stillinger gjelder de regler som fremgår av lover, reglement og gjeldende tariffavtale. Det gjøres oppmerksom på at søkerens navn kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om ikke å bli oppført på søkerlisten, jf. offentlighetslovens 25-2. Eventuell søknad om konfidensiell behandling må begrunnes. Organisasjonen vil være i stadig endring. Det er derfor et krav at den som tilsettes er fleksibel i forhold til endringer i arbeidsoppgaver, samarbeidsparnere og organisatorisk plassering. Søkere som mener å ha fortrinn av stilling, bes opplyse om dette i søknaden jfr. HTA 2.3.1

Det tas forbehold om fortrinnsrett for interne søkere jfr. arbeidsmiljøloven § 14.3 / hovedtariffavtalen kap 1 § 2.3. 

Søknad sendes:

Søknad med CV sendes elektronisk via knappen "Søk her".  Ved behov for veiledning ved utfylling av elektronisk søknad, kontakt Innbyggertorget Namsos kommune 74 21 71 00.

Er dette en jobb å flytte til? Bor du ikke i Namsos kommune, men tenker at denne jobben jammen hørtes spennende ut? Da kan du besøke oss her først – velkommen! Velkommen til Namsos kommune (video på YouTube) Namsos kommune på Facebook Namsos kommunes hjemmeside Du finner oss også på Instagram og Snap. Eller kanskje du bare like godt skal ta turen og besøke oss?  

  • Bedrift
    Namsos kommune
  • Søknadsfrist
    15.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7801, NAMSOS
    NAMSOS
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5654755
  • Se her for andre jobber fra Namsos kommune
  • Oppdatert 23.03.2024