• Bedrift
    Løten kommune
  • Søknadsfrist
    09.02.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2340, LØTEN
    LØTEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6033776
  • Se her for andre jobber fra Løten kommune
Ledig stilling

Løten kommune

Ønsker du å jobbe i Psykisk helse- og rustjenesten?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Har du engasjement for mennesker og ønsker å bidra til at flere får en bedre hverdag?
Er du god på veiledning og har fokus på muligheter? 
Har du pågangsmot og stor kapasitet? 
Er du god på relasjonsbygging og målsetting? 
Da kan du være akkurat den vi leter etter. Les videre!

Nav Løten har ledig fast 100 % stilling som vil være delt mellom FACT-Innlandet og Psykisk helse- og rustjenesten. NAV Løten er et partnerskap mellom staten og Løten kommune, og vi består av to avdelinger; arbeidsrettet oppfølging og økonomi samt avdeling kvalifisering som består av flyktningtjenesten samt psykisk helse og rus. Arbeidssted vil være kommunehuset på Løten og Sanderud, Sykehuset Innlandet. Vi brenner for å gi mennesker muligheter og for at våre brukere skal nå målet sitt om arbeid eller utdanning.

FACT er et tverrfaglig team som samhandler på tvers av kommuner, tjenester og forvaltningsnivå. Teamet driftes av DPS Elverum-Hamar og jobber etter FACT-modellen (fleksibel aktivt oppsøkende og lokalbasert oppfølging). Gjennom bruk av modellen skal det gis behandling til mennesker med langvarige psykiske lidelser og rusavhengighet / problem.
Psykisk helse- og rustjenesten i Løten kommune består i dag av flere medarbeidere innen psykisk helse og rus og har en ruskonsulent, en erfaringskonsulent, ressurs inn i FACT og et RPH-team (Rask psykisk helsehjelp). 


Stillingen er ledig fra 5. mars 2025.

Kvalifikasjoner:

  • Minimum treårig relevant helse- og sosialfaglig høgskole-/universitetsutdanning 
  • Gode digitale ferdigheter
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
  • Førerkort klasse B


Det er ønskelig at du har:

  • Videreutdanning i psykisk helse og / eller rusarbeid
  • Erfaring i miljøterapeutisk arbeid
  • Erfaring fra tverrfaglig samarbeid
  • Kjennskap til eller erfaring fra spesialisthelsetjenensten

Personlige egenskaper:

  • Du er engasjert og positiv
  • Har gode samarbeidsevner og fremmer delingskultur
  • Liker å jobbe i team og kan samtidig planlegge egen arbeidsdag og jobbe selvstendig
  • Er robust, strukturert og fleksibel
  • Evner å tenke helhetlig og løsningsorientert i møte med brukere og andre tjenester i kommunen
  • Er utviklingsorientert , nytenkende og kan bidra til forandring / utvikling
  • Har gjennomføringsevne og opptatt av måloppnåelse
  • Du er engasjert, har godt humør og bidrar til et positivt fellesskap
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • En spennende jobb hvor du blir en del av to fagmiljø
  • Muligheter for utvikling
  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver
  • Dyktige kollegaer i et godt arbeidsmiljø
  • En samfunnsnyttig og meningsfull arbeidshverdag
  • Lønn etter kommunalt regulativ
  • God pensjonsordning og gruppelivsforsikring


Tilsetting skjer ellers på de vilkår som følger av gjeldende lover, reglement og tariffavtale.

Søknaden sendes elektronisk via Webcruiter, og all dokumentasjon som du ønsker skal hensyntas lastes opp som vedlegg i søknaden.

 

  • Bedrift
    Løten kommune
  • Søknadsfrist
    09.02.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2340, LØTEN
    LØTEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6033776
  • Se her for andre jobber fra Løten kommune