• Bedrift
    Nannestad kommune
  • Søknadsfrist
    26.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2030, NANNESTAD
    NANNESTAD
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5727084
  • Se her for andre jobber fra Nannestad kommune
Ledig stilling

Nannestad kommune

Økonomisk rådgiver

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

 

NAV Nannestad Gjerdrum har ansvar for oppgaver innen arbeids- og velferdstjenester, og skal bidra til sosial og økonomisk trygghet, og fremme overgang til arbeid og aktivitet. Vi er 40 svært dyktige ansatte fordelt på tre avdelinger med hver sin avdelingsleder, og der hver avdeling består av to tverrfaglige team. Vi jobber stadig mer helhetlig med arbeidsrettet oppfølging for å skaffe jobb, helseavklare, tilby kvalifisering og eller annen meningsfull aktivitet.

Kontoret har lokaler i Nannestad sentrum og betjenter til sammen over 22 000 innbyggere. Tjenesten drives i et vertskommunesamarbeid mellom Gjerdrum og Nannestad kommune, der Nannestad er vertskommune. Våre verdier er tydelig, tilstede og løsningsdyktige og de gjenspeiles i våre tjenester. Hos oss står brukeren i sentrum – der målet er at innbyggere skal ha gode, meningsfulle og selvstendige liv. 

Les mer om kommunen vår her: www.nannestad.kommune.no

Nannestad kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn.  

Kvalifikasjoner:

  • Relevant bachelorgrad fra universitet eller høyskole, gjerne innenfor helse- og sosialfag eller økonomi. Særlig relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
  • Gode digitale ferdigheter.
  • Relevant erfaring innen veiledning og motivasjonsarbeid og/eller relevant erfaring fra eksempelvis bank, forsikring, inkasso eller namsmyndighet.

Personlige egenskaper:

  • Evne til å jobbe selvstendig og målrettet mot konkrete tidsfrister
  • Evne til å være strukturert og kunne anvende gjeldende lovverk
  • Evne til å takle en hverdag med høyt arbeidspress
  • Evne til å få kontakt med mennesker i en vanskelig livssituasjon, og veilede disse med tanke på økonomisk selvstendighet
  • Fleksibel ved endring i arbeidsoppgaver og metodikk
  • Evne til å jobbe i team, samt jobbe i åpent landskap

Godt humør og er en bidragsyter til et godt arbeidsmiljø

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
Et aktivt, utviklende og engasjerende arbeidsmiljø
Fleksibel arbeidstid
Kommunal tilsetting med lønn etter avtale ut ifra erfaring og utdanning

Gode pensjons- og forsikringsordninger, anbefaler deg å se her: KLP for Nannestad kommune

Annet:

Minst 2 referanser må oppgis i søknaden

Vitnemål/attester vedlegges søknaden elektronisk i webcruiter. Søkere blir vurdert på dokumentert kompetanse og erfaring.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25

 

  • Bedrift
    Nannestad kommune
  • Søknadsfrist
    26.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2030, NANNESTAD
    NANNESTAD
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5727084
  • Se her for andre jobber fra Nannestad kommune