Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Schanke Eiendom AS

Økonomi- og administrasjonsansvarlig

Eiendomsforvaltning

Schanke Eiendom AS (tidligere AS Schankebygg) har vært gjennom en organisasjonsendring og skal derfor etablere en ny organisasjon med dyktige medarbeidere. Til å være ansvarlig for vår økonomi- og regnskapsfunksjon søker vi nå en positiv, selvgående og strukturert medarbeider.

Arbeidsoppgaver

Vi søker deg som ønsker varierte arbeidsoppgaver innen økonomi, regnskap, lønn og administrasjon. Oppgavene vil inkludere:

  • Ansvar for eiendomsselskapets og alle utleieenhetenes økonomi og regnskap
  • Fakturering
  • Lønn og personalarbeid, herunder bidra innen HMS
  • Bank-avstemminger
  • MVA
  • Resepsjon/sentralbord samt kontakt med våre leietakere
  • Annet forefallende kontorarbeid
Kvalifikasjoner
  • Bachelornivå i økonomi/administrasjon, relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
  • God økonomi- og regnskapsforståelse
  • God it-kompetanse og god kjennskap til moderne økonomisystemer
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk
  • Relevant arbeidserfaring fra tilsvarende oppgaver
Personlige egenskaper
  • Strukturert, planleggende og nøyaktig
  • Selvgående og initiativrik
  • Gode analytiske evner
  • Sosialt sikker og evne til å få god kontakt med folk
Vi tilbyr
  • Selskapet ønsker videre utvikling av virksomheten og sine eiendommer og du vil få en sentral rolle i en liten administrasjon
  • Gode lønns- og pensjonsordninger
  • Lite og uformelt miljø med korte beslutningsveier
  • Du vil kunne påvirke din egen hverdag, og det kan være muligheter for en 80% stilling hvis ønskelig

For fullstendig utlysning se www.skc.no.

Spørsmål kan rettes til Skagerak Consulting AS ved Erik Aasmundtveit, tlf. 414 31 938 eller Cathrine Svendsen, tlf 926 06 610.

Søknadsfrist: 27 mai