• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    30.10.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5063, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4158149
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 21.10.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Nattevakt 59 % stilling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Bergenhus og Årstad botjenester yter tjenester til beboere i bofellesskap og private hjem. Svaneviksveien bofellesskap yter tjenester til 7 personer i alderen 25 - 73 år med varierende hjelpebehov. Vår personalgruppe består av vernepleier, ergoterapeuter, sosionomer, barnevernspedagoger og omsorgsarbeider/hjelpepleier og assistenter. Vi verdsetter tverrfaglig tilnærming, har utfordrende/utviklende arbeidsoppgaver, og verner om vårt gode arbeidsmiljø. Vi har som målsetning å bidra til at den enkelte får muligheten til å leve og bo selvstendig og til å ha en aktiv og meningsfull tilværelse i fellesskap med andre.


Vi søker 1 nattevakt til 59 % fast stilling. Turnus med arbeid hver 3. helg. 

Arbeidsoppgaver:

  • Sikre at beboere får nødvendige og kvalitativt gode tjenester i henholder til lover, forskrifter, retningslinjer og vedtak
  • Arbeid knyttet til Lov om helse og omsorgstjenester kap. 9
  • Håndtering av utagerende atferd
  • Gjennomføre rutiner og prosedyrer i bofellesskapet
  • Tett oppfølging av beboere
  • Elektronisk rapportering 
  • Legemiddelhåndtering
  • Praktiske gjøremål i bolig og andre delegerte oppgaver fra leder

Kvalifikasjoner:

  • Treårig sosial-/ helsefaglig/ pedagogisk høyskoleutdanning inkludert veiledet praksis under utdanning
  • Videreutdanning/erfaring med psykiatri og/eller utfordrende atferd er en fordel
  • Erfaring med brukergruppen
  • Gyldig politiattest
  • Søkere utenfor Skandinavia må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2-testen.
  • Ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse

Personlige egenskaper:

  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Liker utfordringer
  • Åpen, lojal og pålitelig
  • Lærevillig og tilpasningsdyktig
  • Selvstendig og strukturert
  • Ha evne til etisk refleksjon
  • Faglig engasjement
  • Tålmodig og god til å være til sted for noen uten nødvendigvis å si noe 
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Lønn etter tariff
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring.
  • En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
  • Faglig veiledning
  • Selvstendige arbeidsoppgaver og et godt arbeidsmiljø
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    30.10.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5063, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4158149
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 21.10.2021