• Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    18.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5943272
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
Ledig stilling

Gjerdrum kommune

Miljøterapeut 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

I Gjerdrum kommune er vi fremtidsrettet og opptatt av høy grad av samhandling, og nå søker vi etter en engasjerte miljøterapeut som vil være med oss inn i fremtidens helsesektor. 

Visjonen for Helse, mestring og omsorg i Gjerdrum er "tidlig ute, kompetent og fleksibel i møte med innbygger." Vårt mål er å skape en bærekraftig helsetjeneste basert på innbyggernes nåværende og fremtidige behov. I våre tjenester er vi opptatt av personsentrert omsorg, god livskvalitet, samt gi alle muligheter for mestring. Vi ønsker oss medarbeidere som er rause, fremtidsretta, entusiastiske og modige.

Virksomhet aktivitet, bolig, bistand og avlastning består av 3 boliger med heldøgnsomsorg for mennesker med nedsatt funksjonsevne, ambulerende tjeneste, kommunal avlastning, privat avlastning og støttekontakter. Virksomheten har 44,52 årsverk, fordelt på 3 avdelinger. Det er besluttet å bygge nye boliger rettet mot bruker gruppen, og oppstartsarbeidet er god i gang.

Vi søker etter ansatte som vil være med på å videreutvikle våre tjenester, parallelt med varierte og sammensatte arbeidsoppgaver knyttet til direkte tjenesteyting. Vi i aktivitet, bolig, bistand og avlastning identifiserer oss med "god bistand med verdighet og kvalitet".

Vi har ledig 100% vikariat som miljøterapeut fra 01.02.2025 - 7.12.2025

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier eller vernepleier
  • God norsk fremstillingsevne, både skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B automat og manuell
  • Erfaring fra arbeid med personer med psykisk utviklingshemninger
  • Erfaring fra arbeid i bolig og med avlastningstilbud
  • Gyldig politiattest, ikke eldre enn 3 mnd

Personlige egenskaper:

  • Du er omsorgsfull og har tjenestemottaker i fokus
  • Har stort engasjement for mennesker med nedsatt funksjonsevne
  • Har gode holdninger og verdier
  • Har gode kommunikasjonsferdigheter
  • Er ansvarsbevisst og lojal til arbeidet
  • Er løsningsorientert og handlekraftig i sitt daglige arbeid
  • Ønsker å bidra til samarbeid og et godt arbeidsmiljø
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • En fremtidsrettet arbeidsplass med spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Kompetansehevende tiltak i tråd med avdelingens kurs- og kompetanseplan
  • Fadderordning i nyansattperioden
  • Gratis parkering
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode pensjonsordninger i KLP

 

Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke stilling uavhengig av kjønn, alder, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Kopier av attester og vitnemål må lastes opp digitalt med søknaden. Gjerdrum kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsetninger. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn for å bli unntatt offentlighet, vil søknaden bli offentliggjort. Søkeren blir orientert og får muligheten til eventuelt å trekke søknaden sin før offentliggjøring jf. offentleglova §25.

Tilfredsstillende politiattest må fremlegges før tiltredelse. 

 

  • Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    18.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5943272
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune