Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
20.10.2024Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4312, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
5913314Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Sandnes kommune
Lege
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Legevakten er åpen hele døgnet for Sandnes og Gjesdal kommune sine innbyggere. I 2023 var ca. 25 000
pasienter til konsultasjon ved legevakten, og i tillegg ble det gitt råd og annen informasjon til ca. 112 000. Legevakten skal gi medisinsk hjelp ved akutt sykdom, eller alvorlig forverring av sykdom, skader som trenger akutt hjelp, pusteproblemer, brystsmerter, alvorlig psykisk sykdom og lignende. Legevakten arbeider i nært samarbeid med AMK og er en del av nødnettet.
Legevakten er bemannet med sykepleiere og leger hele døgnet. Legevakten har fast ansatt lege på dagtid. Fastleger fra Sandnes og Gjesdal deltar i vakt. Legevakten er samlokalisert med Jæren Ø-hjelp og ambulansetjenesten. Psykososialt kriseteam er også organisert under legevakten.
Legevakten har velutstyrt legevaktbil som blir brukt på oppdrag som for eksempel sykebesøk. Lege og sykepleier kjører ut sammen. Ved akuttoppdrag rykker lege ut sammen med ambulanse.
Fra 01.01.2023 økte vi bemanningen med 2 leger på natt. Vi opprettet i den forbindelse et team med faste deltidsstillinger og har for tiden ledig en av disse stillingene. Vi søker etter deg som er spesialist i allmennmedisin eller lege under spesialisering i allmennmedisin. Stillingsstørrelse 63%, med 3 netter hver tredje helg. Om ønskelig kan stillingsstørrelsen justeres ned, men hver tredje helg opprettholdes. Stillingen gir mulighet for kursdeltakelse, samtrening og veiledning dersom en ikke er spesialist i allmennmedisin.
Kvalifikasjoner:
- Spesialist i allmennmedisin eller lege i spesialisering,(LIS 3)
- Erfaring fra akuttmedisin eller allmennmedisin
- God formidlingsevne i norsk, både muntlig og skriftlig.
- Krav om norskferdigheter på minimum nivå B1
- Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
- I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse
Personlige egenskaper:
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
- Arbeider nøyaktig, strukturert og effektivt.
- Selvstendig og strukturert.
- Fleksibel og initiativrik.
- Bidrar til trygghet og kultur for åpenhet og læring.
- Bidrar til at avdelingene oppnår godt omdømme internt og eksternt.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr:
- Lønn etter SFS 2305`s regulativ
- En spennende og variert arbeidshverdag
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
20.10.2024Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4312, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
5913314Se her for andre jobber fra Sandnes kommune