• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    19.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1363, HØVIK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5722407
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
Ledig stilling

Bærum kommune

Lederstøtte

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Solvik sykehjem er et elegant nybygg som ligger i grønne omgivelser på Høvik i Bærum kommune. Vi har flotte uterom med en vakker sansehage, og en hyggelig kafé hvor det arrangeres ulike tilstelninger for beboerne.

Solvik sykehjem har 100 beboere fordelt på 4 somatiske langtids-avdelinger. Vi er opptatt av at de eldre skal oppleve en meningsfull hverdag med varierte aktiviteter, god pleie og omsorg, og føle seg trygge gjennom hele døgnet. Vi skal hjelpe til å opprettholde mestringsfølelse og tilstrebe størst mulig grad av selvhjulpenhet, samt tilrettelegge for en god avslutning i livets siste fase.

Som ansatt på Solvik sykehjem er du med på å påvirke hverdagen i samarbeid med dine nye kolleger. Det er enkelt å komme seg hit, med gode buss- og togforbindelser fra blant annet Oslo og Drammen eller gratis innendørs ansatt-parkering. Ta gjerne en titt på vår offisielle facebook-side https://www.facebook.com/profile.php?id=100064772526150

Som lederstøtte på Solvik sykehjem får du en unik mulighet til å få innsikt i hvordan et sykehjem driftes. Du vil samarbeide tett med sykehjemsledelsen om ulike behov og oppgaver som må utføres, og bidra til at tjenestene driftes på en økonomisk og faglig forsvarlig måte.

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning fra høyskole eller annen relevant fagutdanning innen kontor/administrasjon/helse. Relevant erfaring kan kompensere for utdanningskrav

Det er ønskelig med:

  • God kjennskap til utarbeidelse av turnuser, fortrinnsvis Visma ressursstyring eller Gat
  • Erfaring med innleie av vikarer og personell til avdelinger
  • Høy digital kompetanse og erfaren IT-bruker
  • God økonomiforståelse
  • God systemforståelse - Alusta, WebSak, LØP, Serviceportal, EPOS, ASCOM etc.
  • Erfaring med fakturabehandling/regnskap/budsjett
  • Kunnskap om lovverk for tjenesteområdet
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B2 eller tilsvarende

Personlige egenskaper:

    Vi ser for oss at du

    • er god til å kommunisere, både med kolleger, beboere, pårørende og andre samarbeidspartnere
    • arbeider systematisk, strukturert og har evne til å gjennomføre
    • er analytisk og systematisk
    • er en god lagspiller med fokus på å oppnå resultater ved å gjøre hverandre gode
    • tar tak i ting på eget initiativ
    • er løsningsorientert
    • har pågangsmot og evne til å bevare entusiasmen og roen selv i vanskelige situasjoner
    • er blid, vennlig og serviceinnstilt

    Vi tilbyr:

    • Hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø
    • Velferdsteknologi
    • Mulighet for kompetanseutviklingsstipend
    • Konkurransedyktig lønn
    • Offentlig tjenestepensjon
    • Gratis parkering innendørs i garasje
    • Dagstilling mandag- fredag

    • Gyldig politiattest i henhold til helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
     

    • Bedrift
      Bærum kommune
    • Søknadsfrist
      19.05.2024
    • Heltid/Deltid
      Heltid
    • Ansettelsesform
      Fast
    • Bransje
      Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
    • Utdanningskrav
      Påkrevet
    • Arbeidserfaring
      Ønskelig
    • Adresse
      1363, HØVIK
      BÆRUM
    • Antall stillinger
      1
    • karriere-kode
      5722407
    • Se her for andre jobber fra Bærum kommune