• Bedrift
    Gjemnes kommune
  • Søknadsfrist
    03.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6631, BATNFJORDSØRA
    GJEMNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5621527
  • Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune
  • Oppdatert 05.03.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Gjemnes kommune

Leder landbruk

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om kommunen

Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse som leder for landbruk. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, og samarbeider på tvers av sektorer. Kommunen har 2700 innbyggere, og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv i alle årstider. Landbruk er den største næringa i kommunen. 

Vi tilbyr bistand ved ønske om bosetting i kommunen og lån til gunstige betingelser gjennom avtale med husbanken.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Rådgivning og saksbehandling etter lover og forskrifter knyttet til landsbruksforvaltning
  • Tilskuddsforvaltning innen jord- og skogbruk
  • Næringsutvikling innen tradisjonelt landbruk
  • Arealkontroll og oppdatering av arealressurskart (AR 5) 
  • Administrasjon av vetrinærvaktområdet Gjemnes- , Kristiansund- og deler av Hustadvika kommune


Kvalifikasjoner:

  • Landbruksfaglig utdanning på universitets- eller høyskolenivå
  • Gode digitale kunnskaper
  • Kjennskap til offentlig forvaltning
  • Førerkort klasse B


Egenskaper:

  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
  • Løsningorientert og omgjengelig med gode samarbeidsevne
  • Grundig, selvstendig, strukturert og tydelig 
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø

Personlige egenskaper vil bli vektlagt


Vi tilbyr:

  • Spennende arbeidsoppgaver med store muligheter til å påvirke egen arbeidshverdag
  • Godt arbeidsmiljø og mange dyktige og hyggelige kolleger
  • Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • Fleksible arbeidstidsordninger


Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette. Ønsket dato for tiltredelse er 01.06.24, men annen dato kan avtales.

 

  • Bedrift
    Gjemnes kommune
  • Søknadsfrist
    03.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6631, BATNFJORDSØRA
    GJEMNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5621527
  • Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune
  • Oppdatert 05.03.2024