• Bedrift
    BKK
  • Søknadsfrist
    01.02.2025
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Engasjement
  • Bransje
    Nettselskaper (kraftnett)
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5257, KOKSTAD
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6009653
  • Se her for andre jobber fra BKK
Ledig stilling

BKK

Kundeveiledere

Nettselskaper (kraftnett)

Mitt navn er Pernille. Jeg jobber deltid som kundeveileder på Eviny sitt kundesenter.

Vi søker 3 nye deltider til min avdeling, i første omgang i et 6 måneders engasjement med en stillingsprosent på 40%. Heldigvis er det svært gode muligheter for forlengelse for den rette kandidaten.

På avdelingen vår betjener vi kundehenvendelser knyttet til TV og Internett, samt hurtiglading til elbil. Det viktigste for oss er å levere kvalitet, service og gode løsninger. Er dette noe du kjenner deg igjen i?

Jeg vil gjerne fortelle deg litt om hvordan det er å jobbe hos oss. Kanskje du klarer å danne deg et bilde av hvordan arbeidshverdagen som en deltidsansatt ser ut.

På kundesenteret har vi døgnåpent, 365 dager i året. Dette gir stor variasjon og fleksibilitet i vaktplanen, noe som passer studiehverdagen min godt. Oppstart og lengde på vaktene mine varierer. Noen vakter begynner jeg f.eks. kl. 12 og jobber til kl. 20, mens andre dager begynner jeg kl. 16:00 og jobber til kl. 22. Jeg jobber også helg hver tredje uke, og nattevakter i helger ca. hver sjette uke. Det er gode muligheter for å bytte eller ta på seg ekstravakter til alle døgnets tider, og jeg stepper alltid opp i ferier.

Vakten starter med at jeg oppdaterer meg på nyheter og viktig informasjon som har kommet siden forrige gang jeg var på jobb. Deretter logger jeg på telefonkøen og begynner å besvare kundehenvendelser. De fleste ringer inn, men det kommer også henvendelser på chat, facebook og e-post. Det er stor variasjon i spørsmål og problemstillinger fra kundene. Det liker jeg, for jeg føler meg aldri ferdig utlært.

Det er gode muligheter for å utvikle seg internt etter studiene, og flere deltider velger å øke stillingsprosenten sin. Da får man gjerne mer komplekse arbeidsoppgaver og utvidet ansvar. For meg er utvikling og personlig vekst viktig, så dette setter jeg stor pris på.

Arbeidsmiljøet er en annen årsak til at jeg trives. Vi har et inkluderende miljø med høyt fokus på trivsel både på og utenfor jobb. Vi har sosiale arrangement som kick-off, sommerfest og julebord, samt mer uformelle sammenkomster.

Jeg anbefaler jobben som kundeveileder varmt, og ser frem til å få enda flere med på laget.

Dersom du ønsker å bli min nye kollega, håper jeg du kjenner deg igjen i dette:

  • Du er bosatt i Bergen, og snakker/skriver flytende norsk og engelsk
  • Du har fullført videregående skole/evt. fagskole
  • Du er motivert og tar eierskap til arbeidsoppgavene dine
  • Du har god arbeidsmoral og høy arbeidskapasitet
  • Er strukturert og punktlig
  • Er flink til å ta initiativ og stiller med godt humør
  • Har mulighet til å jobbe varierte vakter og stille opp ekstra ved behov (du jobber primært ettermiddag/kveld, men helg og natt må også påregnes - gode lønnsbetingelser ved ubekvem arbeidstid!)

Vi kan tilby:

  • Meget gode pensjons- og lønnsbetingelser
  • Gode muligheter for fast ansettelse
  • Moderne og sentrale lokaler
  • Hjemmekontor på nattevakter og røde dager
  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
  • Idrettslag innenfor golf, e-sport, bowling, fjellturer m.m.
  • Muligheter for leie av firmahytter og leiligheter på steder som Geilo, Voss og Gran Canaria

Er det deg vi ser etter? Ta kontakt da vel!

 

  • Bedrift
    BKK
  • Søknadsfrist
    01.02.2025
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Engasjement
  • Bransje
    Nettselskaper (kraftnett)
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5257, KOKSTAD
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6009653
  • Se her for andre jobber fra BKK