Ledig stilling

Nittedal kommune

Kontaktperson i avd. hjelpetiltak

Offentlig forvaltning

Nittedal barnevern har en visjon om at vi skal være et moderne, effektivt og oppdatert kvalitetsbarnevern!

Kommunens verdier; raushet, redelighet og respekt er noe vi setter høyt i arbeidet vårt.

Vi søker deg som vil jobbe i en barneverntjeneste med høy kvalitet og fokus på fagutvikling. Som kontaktperson i vår barnevernstjeneste vil hverdagen inneholde stor variasjon i arbeidsoppgaver.

Før ansettelse må tilfredsstillende politiattest leveres. 

Mulighet for et ledig vikariat i tillegg til den faste stillingen.

Intervjuer gjennomføres 13. og 14.mai.

 


Kvalifikasjoner:

Utdanning som barnevernspedagog eller sosionom med relevant videreutdanning eller master.

Erfaring fra kommunalt barnevern og gjerne undersøkelsearbeid.

God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.

Evne til å arbeide selvstendig, strukturert og målrettet, og ha god selvledelse.

Førerkort kl. B.

Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet i forhold til egenskaper i nevnt i utlysningen.

 

Personlige egenskaper:

Du er engasjert med et brennende hjerte for barnevernsfeltet.

Du skaper gode menneskemøter der raushet, redelighet og respekt står høyt.

Du jobber målrettet, har god samhandlingskompetanse og faglig forståelse.

Du er fleksibel, strukturert og har evne til å jobbe godt under press.

Det vil bli lagt vekt på personlig egnethet.




Vi tilbyr:

Saks- og prosessveiledning. 

Godt og stabilt arbeidsmiljø med mye humor og høy kompentanse.

Fleksitid.

Fokus på at en skal oppleve mestring og myndiggjøring i egne saker.

Lønn i hht avtale.