Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lillestrøm Kommune

Konsulent i Lønningsseksjonen

Offentlig forvaltning

Lyst på selvstendige oppgaver innen lønnsområdet med fokus på fag og kvalitet?

Vi har ledig 100% fast stilling som konsulent i Lønningsseksjonen. Vi søker etter en engasjert og erfaren medarbeider til å være med å ta ansvar for at våre ca 9500 lønnsmottakere får rett lønn til rett tid hver mnd.

Vi er lokalisert på Rådhuset i Lillestrøm rett ved togstasjonen. Lønningsseksjonen er organisert i Organisasjon og Utvikling og er et team på 13 ansatte

Arbeidsoppgaver:

Å ha ansvar for løpende lønnsbehandling for ditt ansvarsområde

Å være kontaktperson for ledere og ansatte i lønnsspørsmål og oppfølging for ditt ansvarsområde

Å bidra til utvikling av gode rutiner internt og eksternt

Kvalifikasjoner:

Økonomisk eller administrativ utdanning på høyskolenivå. Bred erfaring fra arbeidsområdet kan kompensere for utdanning

Bred erfaring fra lønnsregistrering og lønnsbehandling fra A-Å

Kunnskap til Visma HRM er den fordel

Interesse og kjennskap til IT-baserte saksbehandler- og personalsystemer

Personlige egenskaper:

God arbeidskapasitet, arbeide strukturert, nøyaktig og selvstendig

God muntlig og skriftlig formuleringsevne og er serviceinnstilt

Personlig egnethet til stillingen vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

Lønn etter hovedtariffavtalen som spesialkonsulent med 3-årig høyskole, eventuelt konsulent uten høyskoleutdanning

God pensjons- og forsikringsordning

Bedriftshelsetjeneste

Aktivt bedriftsidrettslag