Bedrift
Trondheim KommuneSøknadsfrist
12.12.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
7013, TRONDHEIM
TRONDHEIM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4237645Se her for andre jobber fra Trondheim Kommune
- Oppdatert 26.11.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Trondheim Kommune
Konsulent
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Ved Byggesakskontoret er det ledig en fast 100 prosent stilling som konsulent i avdeling administrasjon.
Avdeling administrasjon består av åtte medarbeidere og har ansvar for flere oppgaver. Det kan nevnes regnskap, innfordring, budsjett, økonomirapportering, for- og etterarbeid knyttet til Bygningsråd, arkivering og kvalitetssikring av inngående dokumenter og saker, utgående post , HR og betjening av telefoner knyttet til publikumsmottak.
Byggesakskontoret er en kommunal enhet innen virksomhetsområdet Byutvikling, underlagt kommunedirektøren.
Enheten har ansvar for behandling av bygge- og delesaker, klage og ulovlighetssaker, tilsynsvirksomhet samt kundeveiledning i henhold til plan- og bygningsloven. Byggesakskontoret består i dag av ca 50 ansatte. Vi har et bredt tverrfaglig miljø med ingeniører, arkitekter, jurister, samfunnsvitere og administrative ansatte fordelt på fire avdelinger. Avdelingene er administrative tjenester, avdeling for tilsyn, klage og juridisk kvalitetssikring, samt to avdelinger med ansvar for bygge og delesaker.
Arbeidsoppgaver:
- Arkivering av dokumenter og saker i byggesakssystemet Plan&Build360*.
- Kvalitetssikring i Plan&Build360*.
- Betjene telefoniløsning ved vårt publikumsmottak (turnusordning).
- Betjene postmottak (turnusordning).
- Andre oppgaver innen det administrative fagområdet må påregnes.
Kvalifikasjoner:
- Vi søker etter en medarbeider med bachelorgrad innen IT/arkiv/økonomiske administrative fag. Søkere med manglende bachelorgrad, vil komme i betraktning dersom man kan dokumentere lang erfaring innenfor administrative oppgaver.
- Erfaring fra offentlig sektor er ønskelig.
- Gode kunnskaper og erfaringer innen IKT og bruk av digitale verktøy.
- Erfaring fra 360* løsning er en fordel.
Personlige egenskaper:
- Du er strukturert og systematisk.
- Du er kompetent og nysgjerrig og tør utfordre etablert praksis.
- Du legger vekt på og evner å samarbeide godt med andre.
- Du er fleksibel og evner å stå på i tider med høyt arbeidspress.
- Du er serviceinnstilt, løsnings- og utviklingsorientert.
- Du skriver og snakker godt norsk.
Vi tilbyr:
- En utfordrende hverdag hvor du opplever at du er nyttig og verdsettes.
- Spennende og utfordrende oppgaver i et uformelt og trivelig arbeidsmiljø.
- Fleksitidsordning.
- Kommunale pensjons- og forsikringsordninger.
- Lønn etter sentrale avtaler og Trondheim kommunes lokale avtale.
Bedrift
Trondheim KommuneSøknadsfrist
12.12.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
7013, TRONDHEIM
TRONDHEIM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4237645Se her for andre jobber fra Trondheim Kommune
- Oppdatert 26.11.2021