Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Azets Insight AS

IT-Konsulent

Regnskapsbyrå

I et allerede stort IT-miljø som i dag teller 300 ansatte spredt på våre kontorer i Norden, Storbritannia og Romania bygger vi nå opp et nytt forretningsområde for leveranse av IT-tjenester og IT-rådgivning kalt Azets Technology. Vi digitaliserer selskaper og tilbyr blant annet effektiv elektronisk handel og dataflyt gjennom vår skybaserte EDI-tjeneste.

Vi ønsker nå å utvide teamet vårt med en sulten og lærevillig IT-konsulent/utvikler innen løsninger for meldingsformidling, integrasjon og elektronisk handel som vil bidra til å posisjonere Azets Technology som en ledende aktør i markedet. Er du den vi ser etter?

Aktuelle arbeidsoppgaver:

Hos oss vil du være en del av et tverrfaglig team som utvikler, implementerer, drifter og supporterer fleksible integrasjonsløsninger for våre kunder. Vi får inn spennende oppdrag som gir utfordringer på løpende bånd, og som krever fleksibilitet og nytenkning, med stor grad av frihet for å løse det på best egnet måte. Vi jobber i grensesnittet IT/teknologi, økonomi og logistikk, og kundekontakt er helt avgjørende for våre leveranser.

Hos oss vil du:

  • Utvikle nye og spennende applikasjoner og løsninger for elektronisk meldingsutveksling
  • Implementering og support av elektroniske meldingsløsninger
  • Deltagelse i eksterne og interne prosjekter
  • Konsulentvirksomhet, support, arkitektur og rådgivning
  • Integrasjoner og konverteringer
  • Opplæring og veiledning i løsninger til våre kunder og kollegaer

Hvem du er:

  • Har nylig fullført/fullfører snart bachelorgrad innen IT- eller ingeniørstudier
  • Har kunnskap om objektorientert programmering (.NET, C#, Java el lignende)
  • Gjerne kunnskap om en eller flere av følgende; XML, XSLT, SQL, JSON, REST
  • Har god samarbeidsevne og er løsningsorientert
  • Trives med å jobbe både selvstendig og i team
  • Er kundeorientert, sosial og omgjengelig
  • Lærevillig og nysgjerrig
  • Er målrettet, samt flink til å planlegge, gjennomføre og implementere prosesser
  • Kommuniserer godt på både norsk og engelsk

Hva kan Azets tilby deg?

Hos oss får du være med på utviklingen av nye integrasjoner som forenkler kundens hverdag og bidrar til verdiskapning.

  • Spennende utfordringer i et solid nordisk selskap i vekst og endring
  • Bransjens mest fremtidsrettede løsninger
  • Sosialt og uhøytidelig arbeidsmiljø med svært høy faglig kompetanse
  • Tett oppfølging og grundig opplæring
  • Stor frihet til å utforme din egen hverdag
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Hovedarbeidssted vil være i Azets sine sentrale og moderne lokaler på Skøyen, Oslo, med mulighet for stor fleksibilitet med hjemmekontor. Vennligst legg ved vitnemål/karakterutskrift i din søknad.

For ytterligere informasjon om stillingen, vennligst ta kontakt med Hjalti Sigurdarson på tlf. 975 35 843.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.