Ledig stilling

Lyngdal kommune

Institusjon avdeling 1 har ledig 50 % fast stilling som helsefagarbeider ved Lyngdal helsehus

Har du lyst til å jobbe i et moderne helsehus midt i Lyngdal sentrum, hvor vi kombinerer høy faglig standard med ny velferdsteknologi? Da har du sjansen nå, for vi har ledig 50 % fast stilling på vår langtidsavdeling.

Avdeling 1 er en somatisk langtidsavdeling med opptil 16 pasienter fordelt på to fløyer. Her vil du bli en del av et dedikert team som brenner for å levere omsorg og helsetjenester av høy kvalitet. Vi ser etter deg som er faglig dyktig, selvstendig, og motivert til å bidra til et godt arbeidsmiljø.

Vi håper å høre fra deg! Bli med på laget og gjør en forskjell i hverdagen til våre pasienter. 

Virksomhet for institusjon- og hjemmetjenester består av to institusjoner, Byremo omsorgssenter og Lyngdal helsehus. Til sammen er det åtte avdelinger med døgndrift i virksomheten. Ved institusjon er langtidsavdelinger, kommunal øyeblikkelig hjelp og korttid- og rehabiliteringsavdeling. I tillegg er det kjøkken og vaskeri ved begge institusjonene. Hjemmetjenester består av helsetjenester i hjemmet, praktisk bistand, hjemmehjelp, dagsenter for eldre, sykepleieklinikk og hverdagsrehabilitering. Vi har fokus på å rigge oss for fremtiden med blant annet sykepleieteam, ressursteam, årsplan m.m.

 Institusjon avdeling 1 ved Lyngdal helsehus har følgende stilling ledig: 

  • Helsefagarbeider - 50 % fast stilling

Ved intern ansettelse kan det bli andre ledige stillinger.

Hovedoppgaver

  • Pleie og omsorg til mennesker med ulike hjelpebehov
  • Miljøarbeid
  • Primær- og sekundæransvar for beboergruppene
  • Oppfølging av journal og dokumentasjon i fagprogrammet Profil
  • Pårørendesamtaler/samarbeidsmøter og tverrfaglig samarbeid
  • Veiledning av elever, studenter og andre 

Krav til stillingen

  • For å søke på stillingen må du være autorisert helsefagarbeider. Kandidater som er i utdanningsløp med sikte på å oppnå fagbrev som helsefagarbeider innen kort tid, oppfordres også til å søke.

Personlige egenskaper

  • Høy faglig kvalitet, arbeidsglede og respekt
  • Evne til å prioritere og strukturere arbeidsoppgaver
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsferdigheter
  • Løsningsorientert og fleksibel
  • Bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Gode digitale ferdigheter
  • Verdier i tråd med kommunens etiske retningslinjer

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi kan tilby

  • En arbeidsplass med fokus på godt arbeidsmiljø og kvalitet i tjenesten
  • Års turnus
  • Tverrfaglig samarbeid
  • Lønn etter gjeldende avtaleverk
  • Engasjerte medarbeidere
  • Meget gode forsikrings, låne- og pensjonsordning gjennom KLP
  • Fri gruppelivs- og ulykkesforsikring
  • Det gis 6 års tilleggsansiennitet ved tilsetting.

Ansettelse skjer på de vilkår og med de plikter som fremgår av utlysning, og de til enhver tid gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. For denne stillingen kreves det politiattest, jfr. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 (vedlegges ikke søknaden). Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, funksjonshemming eller etnisk bakgrunn. For alle stillinger i kommunen legges det ved ansettelse stor vekt på personlige egenskaper slik som engasjement, selvstendighet, fleksibilitet og evne til samarbeid.

Vi oppfordrer alle som søker stilling i Lyngdal kommune til å benytte vårt elektroniske søknadsskjema. Søknadsskjemaet og veiledning finner du på www.lyngdal.kommune.no 

Søknadsfrist: 01. desember 2024

Ble du nysgjerrig og ønsker mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med avdelingsleder Mailin Igland på telefon: 41721037

 Velkommen som søker!