• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    15.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5943254
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
Ledig stilling

Bærum kommune

Helsefagarbeider i turnus

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Nordraaks vei sykehjem ligger sentralt på Stabekk, kun minutter unna tog og buss.
Sykehjemmet består av tre sykehjemsavdelinger over tre etasjer. Sykehjemmet har 71 plasser.

Vi har ledig stilling som helsefagarbeider i 3.etg. På denne avdelingen bor det 22 beboere. Som helsefagarbeider hos oss vil du få gode muligheter til å bruke din kompetanse som helsefagarbeider. Vi har høyt fokus på å styrke kompetansen til den enkelte med kurs både gjennom kompetanseplan og kurs som gjennomføres fysisk. Som helsefagarbeider vil du være primærkontakt og ha mulighet for å påvirke hvilke tiltak som iverksettes for å gi beboerne en verdig alderdom med best mulig livskvalitet. Tjenestestedet har sykepleieteam som jobber på topp, og som har det faglige ansvaret i avdeling. Dette i godt samarbeid med personalet som jobber i avdelingene. Vi er nå i oppstart av kvalitetsstandarden som er politisk vedtatt i Bærum kommune. I den forbindelse har vi særskilte fokusområder hvor vi skal jobbe aktivt fremover for å både heve kompetansen og jobbe med fokus på personsentrert omsorg. Vi vil bruke VIPS modellen i oppstart med fagmøter i den forbindelse.

Kvalifikasjoner:

  • Offentilg godkjent helsefagarbeider/hjelpepleier med gyldig HPR nummer
  • Du har stor interesse for å jobbe innen eldreomsorg/demensomsorg
  • Du er faglig bevisst og har erfaring innen eldreomsorg
  • Du er en faglig pådriver som setter beboer i sentrum
  • Fordel om du har erfaring med PROFIL og KAL
  • Du har kjennskap til relevant lovverk for tjenesteområdet
  • Relevant erfaring
  • Gode datakunnskaper
  • Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig er viktig. For søkere fra land utenfor Skandinavia stilles det krav til bestått norskprøve B2 eller tilsvarende
  • Du har gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
  • Gjennomført ABC opplæring (demens og-/eller eldreomsorgen)

Personlige egenskaper:

  • Har gode kommunikasjonsevner
  • Er god til å bygge relasjoner
  • God faglig innsikt
  • Jobber selvstendig
  • Omsorgsfull, pålitelig og ærlig
  • Initiativrik og en pådriver
  • Strukturert, engasjert og fleksibel
  • Positiv og bidrar inn i arbeidsmiljøet
  • Fleksibel, har en  JA-holdning

Vi tilbyr:

  • Individuelt tilpasset opplæringsplan
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Bruk av velferdsteknologi
  • Parkering i innendørs garasje
  • Internundervisning og fokus på kompetanseheving
  • Mulighet for kompetanseutviklingsstipend
  • Påvirkningsmuligheter i en klimaklok kommune som jobber for et bærekraftig samfunn

Gyldig politiattest iht helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse.

 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    15.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5943254
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune