Bedrift
Garuda Oslo ASSøknadsfrist
08.08.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Bemanning og rekrutteringUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1661, ROLVSØY
FREDRIKSTAD
Antall stillinger
1karriere-kode
6281081Se her for andre jobber fra Garuda Oslo AS
Garuda Oslo AS
Head of Customer Success
Bemanning og rekruttering
Grønn Jobb er i vekst, og stillingen som Head of Customer Success er en nøkkelposisjon i realiseringen av selskapets økte satsning på eksisterende og nye SaaS-systemer til mindre virksomheter.
Sammen med CS-teamet, har Head of Customer Success ansvaret for å bygge, lede og utvikle en helhetlig og moderne Customer Success funksjon. Målet er å maksimere kundeverdi og sikre lav churn for begge forretningsområdene; Bedriftshelsetjeneste (BHT) og SaaS med fokus på digitalisering og vekst.
Rollen kombinerer innsikt, teknologi og relasjonsledelse for å skape en sømløs og verdidrevet kundeopplevelse og vil være avgjørende for å nå forretningsmålene til Grønn Jobb.
Head of Customer Success vil dekke hele kundereisen og skal lede avdelinger med kunderådgivere BHT, Kunderådgivere SaaS og et kundesenter, i dag totalt ca. 30 ansatte inkludert avdelingsledere.
Arbeidssted er ved selskapets hovedkontor i Dikeveien, Fredrikstad.
Kvalifikasjoner:
- Bachelor- eller mastergrad innen ledelse, økonomi, markedsføring, teknologi eller et tilsvarende relevant felt. Spesielt relevante kandidater uten fullført grad kan vurderes.
- Sterke kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig, både internt mot de ansatte og eksternt mot kunder og partnere.
- Erfaring fra oppstartsmiljøer og/eller SaaS-selskaper med fokus på kundereiser i SMB-markedet.
- Gjerne ledererfaring fra et selskap innen SaaS, alternativt et selskap som leverer abonnementstjenester eller et selskap inne SW- eller IT-utvikling.
- Dokumentert suksess innen kundelojalitet, onboarding og oppsalg i digitale produkter.
- Sterk kommersiell forståelse og analytiske evner; kundedata, livstidsverdi og churn-drivere.
- Ledererfaring og evne til å kombinere mellommenneskelige relasjoner og teknologidrevet skalerbarhet.
- Gjerne erfaring med Self-Service support og bruk av KI.
Personlige egenskaper:
Sterk kundeorientering og sulten på å skape vekst og fornøyde kunder.
Analytisk og innsiktsdrevet; evner å tolke kundedata og handle på det.
Tydelig og en samlende lederstil med høy gjennomføringsevne.
Trives i skjæringspunktet mellom strategi, kundeopplevelse og teknologi.
Bygger struktur og systemer der andre ser kaos.
Genuin interesse for teknologi, brukeropplevelse og verdiskaping.
Evne til å finne nye løsninger og bringe nye ideer og perspektiver inn i selskapet.
Målbevisst og ha et klart ønske om å oppnå gode resultater gjennom andre og å utvikle sine medarbeidere.
Være fremoverlent og tydelig, og fremstå med integritet og troverdighet.
God til å skape tillit og til å kommunisere, inspirere, involvere og motivere medarbeidere.
Vi tilbyr:
- En nøkkelposisjon i å realisere Grønn Jobbs forretningsmål
- En strategisk rolle i et selskap i vekst
- En meget selvstendig stilling med store utviklingsmuligheter
- Et inkluderende arbeidsmiljø med høy grad av trivsel og stort engasjement
- Moderne lokaler, kantineordning, helseforsikring, støtte til treningsabonnement og sosiale arrangementer
- En arbeidsplass med stor takhøyde, gründerånd og høye ambisjoner
- Gode betingelser
Bedrift
Garuda Oslo ASSøknadsfrist
08.08.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Bemanning og rekrutteringUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1661, ROLVSØY
FREDRIKSTAD
Antall stillinger
1karriere-kode
6281081Se her for andre jobber fra Garuda Oslo AS