• Bedrift
    Garuda Oslo AS
  • Søknadsfrist
    08.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Bemanning og rekruttering
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1661, ROLVSØY
    FREDRIKSTAD
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6281081
  • Se her for andre jobber fra Garuda Oslo AS
Ledig stilling

Garuda Oslo AS

Head of Customer Success

Bemanning og rekruttering

 

Grønn Jobb er i vekst, og stillingen som Head of Customer Success er en nøkkelposisjon i realiseringen av selskapets økte satsning på eksisterende og nye SaaS-systemer til mindre virksomheter.
Sammen med CS-teamet, har Head of Customer Success ansvaret for å bygge, lede og utvikle en helhetlig og moderne Customer Success funksjon. Målet er å maksimere kundeverdi og sikre lav churn for begge forretningsområdene; Bedriftshelsetjeneste (BHT) og SaaS med fokus på digitalisering og vekst.
Rollen kombinerer innsikt, teknologi og relasjonsledelse for å skape en sømløs og verdidrevet kundeopplevelse og vil være avgjørende for å nå forretningsmålene til Grønn Jobb.
Head of Customer Success vil dekke hele kundereisen og skal lede avdelinger med kunderådgivere BHT, Kunderådgivere SaaS og et kundesenter, i dag totalt ca. 30 ansatte inkludert avdelingsledere.
 
Arbeidssted er ved selskapets hovedkontor i Dikeveien, Fredrikstad.

 

 

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor- eller mastergrad innen ledelse, økonomi, markedsføring, teknologi eller et tilsvarende relevant felt. Spesielt relevante kandidater uten fullført grad kan vurderes.
  • Sterke kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig, både internt mot de ansatte og eksternt mot kunder og partnere.
  • Erfaring fra oppstartsmiljøer og/eller SaaS-selskaper med fokus på kundereiser i SMB-markedet.
  • Gjerne ledererfaring fra et selskap innen SaaS, alternativt et selskap som leverer abonnementstjenester eller et selskap inne SW- eller IT-utvikling.
  • Dokumentert suksess innen kundelojalitet, onboarding og oppsalg i digitale produkter.
  • Sterk kommersiell forståelse og analytiske evner; kundedata, livstidsverdi og churn-drivere.
  • Ledererfaring og evne til å kombinere mellommenneskelige relasjoner og teknologidrevet skalerbarhet.
  • Gjerne erfaring med Self-Service support og bruk av KI.

Personlige egenskaper:

    Sterk kundeorientering og sulten på å skape vekst og fornøyde kunder.
    Analytisk og innsiktsdrevet; evner å tolke kundedata og handle på det.
    Tydelig og en samlende lederstil med høy gjennomføringsevne.
    Trives i skjæringspunktet mellom strategi, kundeopplevelse og teknologi.
    Bygger struktur og systemer der andre ser kaos.
    Genuin interesse for teknologi, brukeropplevelse og verdiskaping.
    Evne til å finne nye løsninger og bringe nye ideer og perspektiver inn i selskapet.
    Målbevisst og ha et klart ønske om å oppnå gode resultater gjennom andre og å utvikle sine medarbeidere.
    Være fremoverlent og tydelig, og fremstå med integritet og troverdighet.
    God til å skape tillit og til å kommunisere, inspirere, involvere og motivere medarbeidere.

     

Vi tilbyr:

  • En nøkkelposisjon i å realisere Grønn Jobbs forretningsmål
  • En strategisk rolle i et selskap i vekst 
  • En meget selvstendig stilling med store utviklingsmuligheter
  • Et inkluderende arbeidsmiljø med høy grad av trivsel og stort engasjement
  • Moderne lokaler, kantineordning, helseforsikring, støtte til treningsabonnement og sosiale arrangementer
  • En arbeidsplass med stor takhøyde, gründerånd og høye ambisjoner
  • Gode betingelser
 

  • Bedrift
    Garuda Oslo AS
  • Søknadsfrist
    08.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Bemanning og rekruttering
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1661, ROLVSØY
    FREDRIKSTAD
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6281081
  • Se her for andre jobber fra Garuda Oslo AS