Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
16.02.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4313, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
6033852Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Sandnes kommune
Fastlegehjemmel med næringsdrift
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Nå har du sjansen til å bli fastlege i Norges mest attraktive by! Sandnes kommune utlyser flere fastlegehjemler:
Saga Med AS er et nytt legesenter etablert i 2022 i nye lokaler, med 3 fastlegehjemler, med mulighet for utvidelse for en 4. hjemmel. Alle legekontorer er lyse med god plass, og eget GU-avlukke. Ekspedisjon med avlukke, stort venterom, velutstyrt laboratorium, skiftestue og kjøkken/møterom. Lett adkomst og universell utforming. Heis med plass til båretransport. Saga Med er plassert sentralt i Smeaheia like ved Trim Tower. God parkering for både pasienter og ansatte.
Alt nødvendig utstyr er tilgjengelig, inkl. dataoppsett, EKG, spirometri, 24-h-BT og audiometri. Pridok journalsystem. Nøkkelklare kontorer – klar til bruk fra første dag.
Listestørrelsen er på 1600 pasienter. Sandnes kommune går gjerne i dialog ved ønske om lavere listestørrelse. Ingen goodwill knyttet til hjemmelen.
Kontaktperson Saga Med: Lege Geir Pasi Gilje tlf. 412 75 747
Kvalifikasjoner:
- Norsk autorisasjon som lege uten begrensninger
- Godkjent norsk turnustjeneste/LIS1, eller godkjent unntak fra LIS1.
- Rett til trygderefusjon
- Påbegynt videreutdanning i allmennmedisin, eller ferdig spesialist i allmennmedisin. Søkere som ikke er spesialister i allmennmedisin, vil gå inn i utdanningsforløp i allmennmedisin
- Erfaring fra allmennmedisin vektlegges
- Det kreves gode norsk kunnskaper – muntlig og skriftlig. Søkere uten nordisk morsmål må dokumentere språkkunnskaper tilsvarende minimum tilsvarende C1 nivå (Bergenstesten)
- Godkjent politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
- Personlig egnethet og samarbeidsevne vil bli vektlagt
Personlige egenskaper:
Sandnes søker deg som er:
- God til å samhandle og kommunisere med andre
- God til å samarbeide i team
- Faglig dyktig
- Evne til å jobbe selvstendig
- Fleksibel og løsningsorientert
- Engasjert i allmennmedisin og gode pasientforløp
- Har vilje til å dele kunnskapen din med andre
- Pålitelig og forutsigbar
Vi tilbyr:
- Sandnes kommune satser på fastlegeordningen og har gjort en rekke tiltak for å bedre arbeidsvilkårene for fastlegene. Vi har næring som hovedmodell, men tilbyr også noen fastlønnsstillger. Vi har også flere fastlønnsleger på legevakt som dekker nattevakter, og fokus på samhandling med øvrige kommunale tjenester. Vi er opptatt både av å rekruttere og å beholde leger. .
- Kompensasjon for sykt barn/syk barnepasser og egen sykdom i inntil 10 dager per år.
- Sandnes kommune er godkjent utdanningsvirksomhet for spesialiteten i allmennmedisin, og tilrettelegger for spesialiseringsløp og etterutdanning. For leger under spesialisering er det en egen tilskuddsordning, "Nasjonal ALIS og veiledning", også kalt ALIS-tilskudd, knyttet til spesialistutdanningen i allmennmedisin. Du kan oppfylle alle læringsmålene i nytt utdanningsløp i kommunen, også institusjonstjeneste
- Sandnes kommune dekker abonnement på NEL for leger i kommunen
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Dyktige og engasjerte veiledere i allmennmedisin
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
16.02.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4313, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
6033852Se her for andre jobber fra Sandnes kommune