• Bedrift
    Molde kommune
  • Søknadsfrist
    20.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6413, MOLDE
    MOLDE
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5932018
  • Se her for andre jobber fra Molde kommune
Ledig stilling

Molde kommune

Fagsykepleier - Bergmo sykehjem

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Stillingstype

Det er ledig 100 % stilling som fagsykepleier ved Bergmo Omsorgsdistrikt.
Stillingen er delt med 2 dager pr/uke i pleie og 3 dager pr/uke som fagsykepleier.

Stillingen innebærer pt dagarbeidstid med 37,5 t/uke og er direkte underlagt avdelingsleder.

Er du den vi er på jakt etter?

Vil du være en fagsykepleier som utøver faget ved å være tydelig og bygger gode relasjoner? Er du en sykepleier som er ansvarlig og løsningsorientert og som motiverer og inspirerer medarbeiderne til å skape et trygt og godt fagmiljø preget av inkludering og mestring? Ønsker du å fortsette vårt gode arbeid med utvikling av sykepleiefaglige prosedyrer, oppretting av planer og bidra i utviklingen av nyskaping og digitalisering? Da kan du være den vi er på jakt etter.


Beskrivelse av arbeidssted

Bergmo Omsorgsdistrikt består av sykehjem med 47 langtidsplasser fordelt på 3 avdelinger, dagsenter, produksjonskjøkken og hjemmetjeneste.

Hovedoppgaver

  • Fagsykepleier skal ha et overordnet sykepleieansvar ved alle tre sykehjemsavdelingene.
  • Jobbe tett opp mot kvalitetssystem, prosedyrer og Helseplattformen
  • Sikre kompetanseutvikling for ansatte
  • Mentor for nytilsatte
  • Delta i arbeid med utvikling av velferdsteknologi og arbeidsmetodikker
  • Ansvar /oppfølging studenter/elever
  • Internundervisning av prosedyrer og nye hjelpemiddel
  • Tverrfaglig samarbeid med sykehus, fysioterapeut, tilsynslege
  • Delta i arbeidsgrupper 
  • Stedfortreder for avdelingsleder

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisajon som sykepleiere
  • Ønskelig med relevant praksis
  • Gode kunnskaper om aktuelle IKT-verktøy
  • Dyktig på å skape autonome medarbeidere
  • Kunne jobbe selvstendige og være faglig bevisst 
  • Kunne jobbe systematisk og i samarbeid med andre faggrupper
  • Være god på kommunikasjon og samarbeid
  • Være stabil og fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver

Personlig egnethet vektlegges

Vi følger kommunens etiske regler der ærlighet og gode holdninger er en forutsetning.

 

Vi tilbyr

  • En arbeidsplass med et godt arbeidsmiljø der en jobber ut fra en filosofi at det skal være systematikk i det en gjør, sikre en rød tråd, slik at medarbeiderne får frigjort tid til å gi gode tjenester til brukerne. Enheten har fokus på myndiggjøring, involvering, rolleklarhet og likeverd, god informasjonsflyt og systematisk kompetanseheving. 
  • Avlønning etter sentral Hovedtariffavtale
  • Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.

 

Søknad

Vi ber om at elektronisk søknadsskjema blir benyttet. Godkjente kopier og vitnemål  tas med ved et intervju.

Politiattest

Det er krav om politiattest etter Helse og omsorgstjenesteloven § 5-4.

 

Søkerliste

Søkerlisten kan bli offentliggjort.

 

  • Bedrift
    Molde kommune
  • Søknadsfrist
    20.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6413, MOLDE
    MOLDE
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5932018
  • Se her for andre jobber fra Molde kommune