Bedrift
Molde kommuneSøknadsfrist
20.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6413, MOLDE
MOLDE
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5932018Se her for andre jobber fra Molde kommune
Molde kommune
Fagsykepleier - Bergmo sykehjem
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Stillingstype
Det er ledig 100 % stilling som fagsykepleier ved Bergmo Omsorgsdistrikt.
Stillingen er delt med 2 dager pr/uke i pleie og 3 dager pr/uke som fagsykepleier.
Stillingen innebærer pt dagarbeidstid med 37,5 t/uke og er direkte underlagt avdelingsleder.
Er du den vi er på jakt etter?
Vil du være en fagsykepleier som utøver faget ved å være tydelig og bygger gode relasjoner? Er du en sykepleier som er ansvarlig og løsningsorientert og som motiverer og inspirerer medarbeiderne til å skape et trygt og godt fagmiljø preget av inkludering og mestring? Ønsker du å fortsette vårt gode arbeid med utvikling av sykepleiefaglige prosedyrer, oppretting av planer og bidra i utviklingen av nyskaping og digitalisering? Da kan du være den vi er på jakt etter.
Beskrivelse av arbeidssted
Bergmo Omsorgsdistrikt består av sykehjem med 47 langtidsplasser fordelt på 3 avdelinger, dagsenter, produksjonskjøkken og hjemmetjeneste.
Hovedoppgaver
- Fagsykepleier skal ha et overordnet sykepleieansvar ved alle tre sykehjemsavdelingene.
- Jobbe tett opp mot kvalitetssystem, prosedyrer og Helseplattformen
- Sikre kompetanseutvikling for ansatte
- Mentor for nytilsatte
- Delta i arbeid med utvikling av velferdsteknologi og arbeidsmetodikker
- Ansvar /oppfølging studenter/elever
- Internundervisning av prosedyrer og nye hjelpemiddel
- Tverrfaglig samarbeid med sykehus, fysioterapeut, tilsynslege
- Delta i arbeidsgrupper
- Stedfortreder for avdelingsleder
Kvalifikasjoner
- Autorisajon som sykepleiere
- Ønskelig med relevant praksis
- Gode kunnskaper om aktuelle IKT-verktøy
- Dyktig på å skape autonome medarbeidere
- Kunne jobbe selvstendige og være faglig bevisst
- Kunne jobbe systematisk og i samarbeid med andre faggrupper
- Være god på kommunikasjon og samarbeid
- Være stabil og fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver
Personlig egnethet vektlegges
Vi følger kommunens etiske regler der ærlighet og gode holdninger er en forutsetning.
Vi tilbyr
- En arbeidsplass med et godt arbeidsmiljø der en jobber ut fra en filosofi at det skal være systematikk i det en gjør, sikre en rød tråd, slik at medarbeiderne får frigjort tid til å gi gode tjenester til brukerne. Enheten har fokus på myndiggjøring, involvering, rolleklarhet og likeverd, god informasjonsflyt og systematisk kompetanseheving.
- Avlønning etter sentral Hovedtariffavtale
- Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Søknad
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema blir benyttet. Godkjente kopier og vitnemål tas med ved et intervju.
Politiattest
Det er krav om politiattest etter Helse og omsorgstjenesteloven § 5-4.
Søkerliste
Søkerlisten kan bli offentliggjort.
Bedrift
Molde kommuneSøknadsfrist
20.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6413, MOLDE
MOLDE
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5932018Se her for andre jobber fra Molde kommune