Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
12.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5939074Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
Lillestrøm Kommune
Fagansvarlig
Offentlig forvaltning
Vi ønsker å styrke Forvaltningskontoret og søker etter en faglig og tydelig fagansvarlig hos oss.
Lillestrøm kommune har et eget Forvaltningskontor i helse, som blant annet behandler søknader om helsetjenester til innbyggere over 18 år. Vi tildeler tjenestene støttekontakt, aktivitetssenter, trygghetsalarm, hjemmehjelp, hjemmesykepleie, ambulerende hjemmetjenester, psykisk helse, avhengighet, demensteam, kreftkoordinator, IP, BPA, omsorgsstønad, korttid, avlastning institusjon, langtid og omsorgsbolig tilknyttet bemanning. Vi har tett samarbeid med alle tjenestene i kommunen og daglig elektronisk dialog med spesialisthelsetjenesten om pasienter som er innlagt på sykehus.
Forvaltningskontoret er bemannet med saksbehandlere som alle har 3-årig høyskoleutdanning bestående av sykepleiere, vernepleiere og barnevernspedagog. Det gis råd og veiledning på telefon og på kartleggingsbesøk, som skal legge til rette for at innbyggeren kan ta trygge og gode valg i egne liv. Det er nasjonale føringer på at de innbyggerne som kan, skal bo hjemme så lenge de er i stand til det, og at vi tildeler individuelle tjenester som sikrer forsvarlig hjelp der innbyggeren oppholder seg. Forvaltningskontoret er ofte innbyggerens første møte med helsetjenestene i kommunen, og vi skal skape trygghet og forutsigbarhet i en sårbar situasjon.
Vi styrker nå Forvaltningskontoret med en egen fagansvarlig. Denne skal jobbe tett sammen med avdelingsleder for blant annet å optimalisere flyt i avdelingen, utvikle samarbeid med utøvende tjeneste, oppdatere og evaluere rutiner, sikre nødvendige systemer og strukturer i avdelingen.
Vi er lokalisert sentralt i Lillestrøm på Helsebygget og har fleksitidsordning, men det forventes at oppgavene løses innenfor vanlig arbeidstid 8-15.30 primært.
Kvalifikasjoner:
- 3-årig høyskole innen helse
- Erfaring som saksbehandler innen helse
- Erfaring med å jobbe i kommunehelsetjenesten
- Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Behersker norsk godt, skriftlig og muntlig
Vitnemål og attester må lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet.
Personlige egenskaper:
- Evne til å se helhet og sammenheng i en kompleks avdeling
- Evne til å jobbe systematisk og strukturert med mål, tiltak, rutiner mm
- Evne til å motivere og støtte kollegaer
- Faglig dyktig og har stor interesse for Forvaltning som eget fagfelt
- Kreativ, motivert og løsningsorienter
- Fleksibel, effektiv og serviceorientert
- Gode kommunikasjonsferdigheter
- Evne til å bidra til et positivt arbeidsmiljø
- Opptre rolig i komplekse situasjoner og mestre perioder med høyt arbeidstempo
Vi tilbyr:
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring som gjelder på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Fleksibel arbeidstid
- Hjemmekontor inntil to dager pr uke kan avtales
- Lønn blir fastsatt etter reglene i hovedtariffavtalen, utdanning og ansiennitet
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.
Vitnemål og attester lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
12.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5939074Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
-
Saksbehandler-vikariat
Lillestrøm Kommune
LILLESTRØM -
Vi trenger dyktige sykepleiere på KAD - vil du jobbe hos oss?
Lillestrøm Kommune
SKEDSMOKORSET -
Forvalter - spesialkonsulent/konsulent
Lillestrøm Kommune
LILLESTRØM -
Vikarer Avdeling Aktivitetssenter
Lillestrøm Kommune
LILLESTRØM -
Kvalitetsrådgiver - velferd
Lillestrøm Kommune
LILLESTRØM