Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nittedal kommune

Fag- og kvalitetsutvikler

Offentlig forvaltning

Enhet for Institusjon består av Døli pleie og omsorgssenter og Skytta bo og servicesenter. Vi søker nå etter en fag- og kvalitetsutvikler som vil være en del av ledergruppen i vår enhet.

Brenner du for eldreomsorgen, er du faglig interessert og glad i å veilede kollegaer til å gjøre hverdagen for våre beboere enda bedre? Da kan du være den rette personen for vår organisasjon. Arbeidsted vil være ved begge Institusjonene.

Som fag- og kvalitetsutvikler i enhet for Institusjon vil du ha en sentral rolle i enhetens planlegging og daglige arbeid med kvalitet og forbedringsarbeid. Du skal være en pådriver for å styrke og videreutvikle kvalitets -og pasientsikkerhetsarbeidet og sammen med ledergruppen skape et godt og sterkt faglig miljø som skal gi våre beboere trygghet og forsvarlig helsehjelp. Dette oppnår vi ved å jobbe med kontinuerlig kompetanseutvikling hos våre medarbeidere og drive kollegastøtte. Vi tilstreber å være en lærende organisasjon med fokus på brukermedvirkning og godt arbeidsmiljø. 

Stillingen innebærer oppgaver som krever svært god struktur og systemforståelse. Vi leter derfor etter deg som finner gode løsninger på komplekse oppgaver. Du har evnen til å drive tjenesteutvikling i praksis, der nytenkning, samarbeid og stabilitet er likestilte aspekter. Du er inkluderende, målrettet, beslutningsdyktig og utstyrt med evnen til å gjennomføre både korte og lange utviklingsprosesser. Du ser det som en styrke å be om støtte, råd og innspill fra både kolleger, tillitsvalgte og medarbeidere.

Som fag- og kvalitetsutvikler vil du også være enhetens representant inn i fag- og kompetanseutvalget i sektor Helse og velferd.

Kvalifikasjoner:

  • Offentlig godkjent sykepleier med relevant videreutdanning/masterutdanning.
  • Lederutdanning er en fordel
  • Kompetanse innen kvalitetsledelse, kvalitetsforbedring – og pasientsikkerhetsarbeid
  • Erfaring fra kommunehelsetjeneste
  • Kompetanse eller erfaring på prosjektledelse og/eller prosessledelse
  • Erfaring med utviklings- og endringsarbeid
  • Evne til å oversette gjeldende myndighetskrav til gode og fremtidsrettede helsetjenester for våre beboere
  • Ha god kunnskap og ferdigheter inne digitalisering IKT
  • Meget god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne

 

Personlige egenskaper:

  • Engasjert
  • En god relasjonsbygger som evner å motivere og engasjere andre
  • Gode samarbeidsevner
  • Er systematisk, strukturert og selvstendig.
  • Har god gjennomføringsevne individuelt og i team
  • Tar initiativ og ser løsninger
  • Godt humør og positiv innstilt
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Du blir en del av en utviklingsorientert ledergruppe
  • Spennende og varierte oppgaver innenfor flere ulike fagområder
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn etter avtale