Ledig stilling

Larvik kommune

Drifskoordinator - teknisk

Offentlig forvaltning

Er du person som liker utfordringer og veilede andre? Samtidig liker du planlegging og koordinering? 

Som teknisk koordinator i avdelingen Forvaltning, drift og vedlikehold, blir du en viktig ressurs i vårt team.

Arbeidshverdagen din vil bestå av varierte oppgaver knyttet til våre tekniske anlegg, primært varme - og ventilasjonsanlegg.  
Ansvarsområder vil blant annet være å ha oversikt over drifts- og vedlikeholdsoppgaver og avtaler.
Du vil være en viktig kontaktperson for de som bruker byggene.

Vi ser etter deg som er selvstendig, engasjert, løsnings orientert, og som gjennomfører oppgaver og planer i en hektisk arbeidshverdag. 

Kvalifikasjoner:

  • Du har teknisk fagskole eller relevant fagbrev, søkere med relevant erfaring vil også vurderes.
  • Du er teknisk faglig interesse og forståelse for varme- og ventilasjonsanlegg
  • Du har erfaring med SD-anlegg og forståelse av KNX anlegg
  • Det er en fordel med erfaring med bruk av FDV-systemer
  • Du har økonomisk og administrativ forståelse
  • Du har gode kommunikasjonsevner på norsk, skriftlig og muntlig
  • Du har førerkort minimum klasse B, ønskelig med BE.

Personlige egenskaper:

  • Du er strukturert og handlekraftig
  • Du er positiv, serviceinnstilt og har gode samarbeidsevner
  • Du er selvstendig med god gjennomføringsevne og handler på eget initiativ

Personlige egenskaper vektlegges. 

    Vi tilbyr:

    • Vi er glade i å samarbeide og er kolleger som støtter hverandre.
    • Vi føler oss trygge til å uttrykke meninger og ideer
    • Vi har et inkluderende arbeidsmiljø, vi respekterer hverandre
    • Lønn etter avtale, mulighet for å søke seg inn i vaktordning.
    • God pensjons- og forsikringsordning i KLP
    • Fleksibel arbeidstid
    • Gode velferdsordninger, blant annet hytte- og kunstforening, bedriftsidrettslag og rabatt på treningssentre.

    Viktig å vite før du starter hos oss
    Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.

    Mangfold er en styrke
    Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

    Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
    Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

    Vise frem politiattest
    Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.

    Hvordan søke
    Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.

    Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
    Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.

    En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!