Bedrift
Lurøy kommuneSøknadsfrist
06.01.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
8766, LURØY
LURØY
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5990871Se her for andre jobber fra Lurøy kommune
Lurøy kommune
Controller
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vikariat som CONTROLLER – ØKONOMIKONSULENT - ØKONOMIRÅDGIVER
Vil du være med og sikre god økonomi- og ressursstyring i Lurøy kommune?
Vår controller skal ut i et års permisjon, og vi søker derfor etter vikar for å kunne fortsette med å levere gode tjenester til innbyggerne våre, bygd på kvalitet, trygghet og trivsel.
Vi er på jakt etter deg som er sterk i økonomifaget, har analytiske evner og som samtidig liker å arbeide tverrfaglig. Du får en spennende jobb med stor samfunnsnyttig verdi.
Som controller i Lurøy kommune møter du en fleksibel arbeidsgiver, et trivelig arbeidsmiljø og et kompetent fagmiljø. Du må kunne arbeide selvstendig, mestre å bli tildelt ansvar og trives med å lære nye ting. Du vil fungere som både rådgiver og støttespiller.
Med en fin blanding av natur, kultur og spennende næringsliv, er Lurøy en spennende kommune å bo og jobbe i, for deg som ønsker deg ut av byen.
Her kan du se og høre Cato og Kristine fortelle hvordan de opplevde å flytte til Lurøy.
På Lev i Lurøy-siden, finner du mer informasjon om det å bo og leve i kommunen.
Kvalifikasjoner:
Personlig egnethet vil bli vektlagt, men det er viktig for oss at du kan vise til:
- Relevant utdanning innenfor økonomi eller relaterte fagområder
- Analytiske ferdigheter, herunder tolkning og presentasjon av informasjon
- God muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne
Det er en fordel med:
- Erfaring innen analyse økonomistyring eller beslektede områder
- Kompetanse og erfaring med økonomisystemer som Visma Enterprice, Framsikt
- Erfaring med analyseverktøy som Excel, Power BI, Tableau
- Erfaring med prosjektmetodikk, forbedringsprosesser og gevinstrealiseringrfaring med prosjektmetodikk, forbedringsprosesser og gevinstrealisering
Personlige egenskaper:
- Pedagogiske ferdigheter og serviceinnstilling
- Evne til å jobbe både selvstendig og i team, og håndtere flere oppgaver samtidig
- God muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne på norsk
Vi tilbyr:
- En utfordrende og spennende rolle i en spennende kommune med et stort og viktig samfunnsoppdrag
- Betydelige muligheter for påvirkning, innflytelse og personlig utvikling
- Et godt arbeidsmiljø med en stor spennvidde kompetanse og erfaring
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Lønn etter avtale
- Barnehageplass ved behov
- Vi er behjelpelig med å skaffe bolig
Bedrift
Lurøy kommuneSøknadsfrist
06.01.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
8766, LURØY
LURØY
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5990871Se her for andre jobber fra Lurøy kommune