• Bedrift
    Lurøy kommune
  • Søknadsfrist
    06.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    8766, LURØY
    LURØY
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5990871
  • Se her for andre jobber fra Lurøy kommune
Ledig stilling

Lurøy kommune

Controller

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vikariat som CONTROLLER – ØKONOMIKONSULENT - ØKONOMIRÅDGIVER 
  
Vil du være med og sikre god økonomi- og ressursstyring i Lurøy kommune?  

Vår controller skal ut i et års permisjon, og vi søker derfor etter vikar for å kunne fortsette med å levere gode tjenester til innbyggerne våre, bygd på kvalitet, trygghet og trivsel. 
Vi er på jakt etter deg som er sterk i økonomifaget, har analytiske evner og som samtidig liker å arbeide tverrfaglig. Du får en spennende jobb med stor samfunnsnyttig verdi.  
Som controller i Lurøy kommune møter du en fleksibel arbeidsgiver, et trivelig arbeidsmiljø og et kompetent fagmiljø. Du må kunne arbeide selvstendig, mestre å bli tildelt ansvar og trives med å lære nye ting. Du vil fungere som både rådgiver og støttespiller. 
 
Med en fin blanding av natur, kultur og spennende næringsliv, er Lurøy en spennende kommune å bo og jobbe i, for deg som ønsker deg ut av byen.  

Her kan du se og høre Cato og Kristine fortelle hvordan de opplevde å flytte til Lurøy

Lev i Lurøy-siden, finner du mer informasjon om det å bo og leve i kommunen.  


Kvalifikasjoner:

Personlig egnethet vil bli vektlagt, men det er viktig for oss at du kan vise til: 

  • Relevant utdanning innenfor økonomi eller relaterte fagområder 
  • Analytiske ferdigheter, herunder tolkning og presentasjon av informasjon 
  • God muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne

 

Det er en fordel med: 

  • Erfaring innen analyse økonomistyring eller beslektede områder 
  • Kompetanse og erfaring med økonomisystemer som Visma Enterprice, Framsikt 
  • Erfaring med analyseverktøy som Excel, Power BI, Tableau 
  • Erfaring med prosjektmetodikk, forbedringsprosesser og gevinstrealiseringrfaring med prosjektmetodikk, forbedringsprosesser og gevinstrealisering 

Personlige egenskaper:

  • Pedagogiske ferdigheter og serviceinnstilling  
  • Evne til å jobbe både selvstendig og i team, og håndtere flere oppgaver samtidig  
  • God muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne på norsk

Vi tilbyr:

  • En utfordrende og spennende rolle i en spennende kommune med et stort og viktig samfunnsoppdrag 
  • Betydelige muligheter for påvirkning, innflytelse og personlig utvikling 
  • Et godt arbeidsmiljø med en stor spennvidde kompetanse og erfaring 
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger 
  • Lønn etter avtale 
  • Barnehageplass ved behov 
  • Vi er behjelpelig med å skaffe bolig 
       

  • Bedrift
    Lurøy kommune
  • Søknadsfrist
    06.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    8766, LURØY
    LURØY
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5990871
  • Se her for andre jobber fra Lurøy kommune