Ledigt jobb

SpareBank 1 Gruppen AS

Bedriftsrådgiver kundeservice

Bank

Brenner du for å gi våre bedriftskunder en enklere hverdag og topp kundeopplevelser?

Bedriftsmarked kundeservice håndterer all inngående trafikk på telefon, chat, e-post og web fra våre bedriftskunder. Vi har satt sammen et tverrfaglig team som skal gi veiledning og rådgivning på hele vårt tjenestespekter. Avdelingen har ansvar for kundeservice for bedrifter i hele Nord-Norge.

Vi jobber for å skape gode kundeopplevelser i hver eneste kontakt med våre kunder gjennom å levere det vi lover til riktig tid og med god kvalitet. Vi jobber kontinuerlig med forbedring av våre prosesser. Interesse og forståelse for hvordan vi kan bruke teknologi til å jobbe bedre og mer effektivt er sentralt. Brenner du for gode kundeopplevelser, prosessforbedring og effektivisering? Da er det kanskje deg vi leter etter.

 

Kvalifikasjoner:

  • Høyere relevant utdanning på bachelornivå

Personlige egenskaper:

  • Du er opptatt av god kundebehandling og er serviceinnstilt
  • Du er god på skriftlig og muntlig kommunikasjon
  • Interesse og forståelse for bruk av teknologi
  • Du er opptatt av kvalitet, kompetansedeling og stadig på utkikk etter forbedringer
  • Selvstendig god, fleksibel og liker å jobbe i team
  • Har høy arbeidskapasitet
  • Trives i et hektisk arbeidsmiljø

Vi tilbyr:

  • En utfordrende stilling i et pulserende arbeidsmiljø
  • God opplæring og oppfølging
  • Konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter
  • Et åpent og inkluderende arbeidsmiljø, gode kantineordninger og arbeidsplass i nyoppussede lokaler midt i sentrum
  • Et bedriftsidrettslag som arrangerer et mangfold av ukentlige aktiviteter for ansatte som liker å være både aktiv og sosial med kolleger, på tvers av konsernet
  • God balanse mellom jobb og fritid, med muligheten for sosialt samvær, uformelle sammenkomster og teambuilding-aktiviteter sammen med andre kolleger på avdelingen. Vi tror på å styrke båndene både innenfor og utenfor kontoret.